HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2017.10.10. 21:10 Mr. Waszabi

Orbán elvtárs és a vörös bicikli

Orbán elvtárs tegnap-ma picit túltolta a bicajt a Parlamentben. Majdnem büszke lettem rá, hogy korábbi szokásához képest nem bújt el az interpellációk elől a függöny mögé - szinte fejlődést véltem látni ebben. De nem sokáig, mert aztán olvasnom kellett, hogy miket is mondott válaszaiban.
Miniszterelnök úr, kérem. A parlamenti képviselőinket, legalábbis a választókerületekben választottakat azért választották egy-egy választó körzet szavazói, hogy képviseljék az érdekeiket a Parlamentben. És ha egy ilyen képviselő interpellál Önnél, akkor kutya kötelessége tisztességes, érdemi választ adni a kérdésre, amit választott képviselőink tesznek fel Önnek, mert többek között ezért fizetjük Önt (is). Igen, mi választók, akik javarészt egyben adófizetők is. Merthogy Önnek nem születési joga a miniszterelnöki pozíció, és még sok minden nem az, amire feljogosítva érzi magát. Például semmilyen indokkal nem tudja alátámasztani egyelőre 4 milliárdért átépített és berendezett költséges irodáját a Várban, azon túl, hogy az egoja kurva nagy. Ezt akkor illett volna legfeljebb meglépnie, ha ebben az országban valóban minden flottul megy. De az a helyzet, hogy nem megy. És első sorban az Ön által kijelölt politikai - mondhatnám: egyéni önzés - érdekei miatt nem megy minden flottul. Például az egészségügy és az oktatás nagyon nem. Nem nyitok vitát - egyszerűen Ön eldöntötte, hogy mire nincs szüksége a választó polgároknak és gyermekeiknek a közeli és távoli jövőben, és egyszerűen lemetszette e két terület költségvetését éveken át. Egészen odáig, hogy mindkét terület komoly bajban van évek óta. Az orvosokat, ápolókat, mentősöket nem fizette meg a nagy bazi állami bérrendezési projektje során, és a tanárokkal is inkább kitolt, mintsem feljavította volna munka- és életkörülményeiket. Minek eredményeként az állami egészségügyi szolgáltatások színvonala immáron a szocreált alulmúló szinten működnek, még egy labor vizsgálatra is 1-1,5 hónapot kell várni. Nonszensz ez, amikor mi, kisemberek, választók meg havonta perkáljuk a lóvét a központi költségvetésbe. Megemelt fizetésből természetesen többet, mint korábban, ám ehhez képest egyre gyengülő állami szolgáltatást kapva érte cserébe. Ez nem kerek így. És én, mint választó és adó és járulékfizető nem arra vagyok kíváncsi, hogy Ön milyen politikai machinációt vél látni egy parlamenti képviselői interpelláció mögött, hanem várom, hogy az engem képviselő képviselő kérdésére reális, érdemi választ adjon. Merthogy Önt - többek között - én is azért fizetem, tartom el nem átlag magyar fizetési szinten, s történetesen a rémálmaira, üldözési mániáira nagyon nem vagyok kíváncsi. Hanem az érdekel, hogy miért problémásabb ma az Ön szerint kiválóan teljesítő Magyarországon az állami egészségügyi ellátás, amely nem ingyenes, hanem sokat perkálunk érte, vagy éppen az oktatás miért problémás alap-, közép- és felsőfokon.
No, ha eleget teszett büfögni a disznótoros vacsora után, akkor esetlen várom szíves válaszát ezen egyszerű kérdésekre. Mármint nem én személyesen - Isten ments - , hanem az általam felhatalmazott parlamenti képviselőm kérdéseire adott közérthető, érdemi válaszaiban.
Nem köszönöm meg, még ha esetleg így is tesz, hisz Önt ezért fizetjük itt pár millióan. Kutya kötelessége normális, érdemi válaszokat adni. Ja, az a kétmillió megfélemlített állami alkalmazott, meg idióta fideszhívő? Nos, engem ők nem érdekelnek, soha nem is foglalkoztam ezekkel. Én annak a maradék 6 millió választónak az egyike vagyok, aki nem Önnek dolgozik, hanem valódi munkával termel bevételt a költségvetésnek, és kurvára idegesíti az a lepergető királyi stílus, amit Ön és párttársai megengednek maguknak a magyar Parlamentben. Azt a kövér fickót is ki kéne onnan penderíteni, mert egyre több hülyeséget csinál, amióta élemedik az agya. Szeretném alátámasztva látni nyilvánosan, mi is indokolta részéről a parlamenti őrség számára vásárolt 200 ezer lőszer megvételét. Nem két fillér, és biztos vagyok benne, hogy jó pár iskola helyzetén lehetett volna javítani az erre elcseszett állami pénzből. És még lehetne folytatni a sort, elég hosszú. De, nem vagyok mohó, nekem elég lesz korrekt válasz erre a pár egyszerű és logikus kérdésre is. Amelyek, nem mellesleg, abszolút helyénvalóak.

Szólj hozzá!

Címkék: fidesz magyarország parlament képviselő választó Orbán hadházy na mesélj még milyen cimke kéne ide


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr2812949175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása