HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2011.03.11. 06:41 Mr. Waszabi

A vén szerető

Cipelem terveim, vágyaim régóta,
Elfáradtam, ledobom őket a porba -
csak most látom, mennyire tűz a nap,
s a föld amelyen járok, rég sivatag.
Izzadva, étlen, soká erőlködtem,
hogy rendbe tegyem haldokló életem,
s míg lépésről lépésre reméltem megtartani,
a lélek szelíd szavát nem bírtam meghallani.
Hogy nem így, hogy nem ezt kell,
nem küzdeni kell az életemmel,
hanem elfogadni, sőt, akarni őt,
mint fakult, de becsült vén szeretőt.
Kinek keze ázott, arca ráncos,
s lába is már rég volt táncos,
kivel lefeküdni már nem szenvedély,
inkább együttlét, érzelmekben mély.
Kiben, ha másnap reggel kávét főz,
még mindig meglátom a Nőt:
Kinézete kopott, szélfútta,
ahogy köntösét igazgatja,
de szép szemében szeretet lángja,
ahogy néz, míg kávémat felszolgálja.
S egy pillanatban oda minden vadságom,
szeretem őt, s meg is kívánom.
S a mozdulat a régi,
tenyerem testét felfedezi,
ízleli, csókolja, tudja mit, hol izgat,
míg finoman lehántja róla a ruhákat.
S én is élvezem már,
a régi tűz újra átjár,
mert ez a jó, ha így él az ember:
szeretkezik az életével.
 

/2010. március/

Szólj hozzá!

Címkék: vers élet tavasz szerető


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr732729812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása