HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2014.07.14. 22:02 Mr. Waszabi

Édentől keletre

A 80-as évek végén olvastam, amikor már egyértelmű volt, hogy a kommunizmusnak leáldozott itt. Amiként Dos Passost is. Hozzá lehetett jutni az állítólagos kommunizmusban, magyar kiadásban, ami a sors fura iróniája - azaz nem tiltották. 

Nos, ha valakinek volt szeme az élet értékeire, hát akkor is volt honnan megtudnia. Sőt, azt kell mondjam, hogy Aczél elvtárs intelligenciája ehhez szükséges volt. 

Ma, sokszor később, megemlékezem az akkorról, mert újra aktuális. Sőt. Már évek óta az, csak valahogy az ember nem akarta hinni, hogy újra vissza kell találnia gyökereihez - a fidesz-borzalom előtti normalitáshoz. 

Amerika megvár - ez volt a címe egy tavalyi írásomnak a magyarok népszerű, buta önhittsége okán. Annak okán, hogy kb. 20 éve tudom, mit is jelent Amerika valójában, más kontinensek lakóinaka Föld kerekségén. Többek között Steinbeck regénye volt az egyik információs forrásom, amely a 20-as évek amerikáját rajzolta ki leplezetlenül. Azt, amely a mi 90-es éveink valósága is lett. Dereng már?

Ki nem szarja le az arabok öntudatosnak látszó lázongását, miközben ők maguktól sosem jöttek volna rá az olaj értékére? Én leszarom a buta népeket, többek között a magyart is. Tehetem, mert itt dolgozom közöttük, és sok adót fizetek a buták helyett. Bekaphattyák a gázcsövet, amondó vagyok. 

Másik többek között, hogy valahol mindig sejtettem, volt szemem rá, amikor onnan valami jó ért ide. Ami örömet okozott, ami felemelt, reményt adott. Nos, a reményt nem onnan rombolták le, hanem itt, az itteniek kicsinyes önző életszemlélete.

Hiába, a szabadság leglágyabb fuvallata is örömet okoz az ember fiának. Harmadrészt, amikor a 90-es években együtt dolgoztam ottaniakkal, meg angolokkal - hála Istennek -, akkor vált bizonyossággá bennem, hogy a magyar sokat hazudik amerika vagy az angolszász szemlélet ellenében. Azzal szemben, ami nyerő, ami felül tudott kerekedni anyagi támogatás nélkül is a náci Németországon. Szóval, vegyük be Churchillt is, illik.

De. Nem az ország ellenében gondolta magyar, amit gondolt az angolszászokról, nem. Hanem annak ellenében, amit onnan tanulnia, elsajátítania kellett volna az elmútt100évben. Vagy mondhatnám az elmútt400-at, de annak nem volt realitása, tehát inkább nem mondom, csak a 100-at, az indokolt végképp.

Nos, nem tanulta meg a magyar mind e mai napig, amit neki onnan kellett volna, ez látszik itt ma. Mert, ha megtanulta volna, most nem tartana ott, hogy ismét a kommunizmust élteti Orbán Viktor első titkárral az élen, röpke 25 évvel a szocreál bukása után. Bocs.

Én kortársa vagyok neki, nekem a szarom közelébe sem érhet ő, mivel vele párhuzamosan egész más életet csináltam mindaz idő alatt, míg ő neked hazudott, téged lopott meg a parlamentben akármiként ülve az elmúlt 25 évben. Hát azért. Nekem nem lehetett köpönyeget váltanom, mint neki - a szorgos, eredményes munka alapja nem változtatható meg, az mindig ugyanaz - teljesítmény. Hát ezért nem vagyunk egy pikszisben és nem is leszünk már, azt gondolom. Az, hogy ő miről beszél munka címszó alatt, nos, az csak lófasz, halványlila esti ködben,  levendula kölnivel körbehintve, de nem több. Azért ekézem itet, mert sosem lesz számomra más, mint kortárs, aki korccsá, ember és nemzet árulójává vált önhittsége okán. De, amíg élek, sosem fogom hagyni, hogy felhőtlen legyen önámítása, van jogom beszólni, mint kortársnak, és be is szólok. Gondolom, nem én vagyok az egyetlen nem felejtő, de neki lesz szar, hogy mi létezünk. Kivégeztetni nem tud az áruló, mert nem adtam rá okot - kurvára vigyázok, hogy ne legyek sáros az adóhivatalnál se, sem sehol másutt. Hogy az ilyen álnemzeti gecik ne tudjanak fogást találni. Mert keresik, azt tudhatni, évek óta. De, aki hülye, haljon meg, én is ezt életetem. Nem én vagyok az, ez megnyugtató:)

Szumma szeminárium, egy igazság van a Földön, egy tekintetben: ami működik, az az igazság. Amire meg folyton rá kell hazudni valami pályamódosítást, valami hiány pótlását, nos, arról tudjuk, hogy valójában eredendően, kiskorában is hazugság volt, nem egyéb. 

Sajnálatos, ha az értelem kelet európai átlagemberét nekem kell képviselnem ma itt - persze, vannak mások is - , de nem hagytak más választást nemzetünk megalkuvó árulói , élükön Orbán Viktorral. Aki elárulja nemzete ősi szabadságvágyát egy olyan korban, amikor erre idegen hatalmak nem kényszerítik, amikor csak rajta múlik, mit is tesz, s ráadásul ismeri az elnyomás gyakorlatát, de mindezen ismeretét nem a nemzet felszabadításra, hanem polgártársai elnyomására használja, nos, az hazaáruló, nem egyéb. Akinek kötélen a helye, nem másutt. 

Kajafás is megmondta, hogy jobb egy embernek elvesznie a népért, mint a népnek egy emberért. Tekintetbe véve, hogy Orbán oly messze van erkölcsileg, emberi tartás tekintetében Jézustól, mint Makó Jeruzsálemtől. nos, nem ár neki a kötél az általa oly fennkölten favorizált nemzetért. Csak kötelességét teljesíti be, ha megteszi, semmi egyebet. Azaz, nem lesz az általa évek óta, tudatosan elárultak hőse, sem áldozat. Csak egy ember, aki megfizetett bűneiért, amit embertársaival szemben  elkövetett. De az sem valószínű, hogy ezzel jóvá tehetné a nemzettel szemben elkövetett bűneit, sót, biztos, hogy nem, csupán megmentheti iszonyatos önzése átkától őket.

Szar, hogy ilyeneket kell mondanom, de nem tehetek mást. Már akkor is így gondolkodtam, amikor Orbán még liberális demokrata volt, és én rászavaztam, mint a jövő letéteményesére. Már jó ideje nem szavazok rá, mert nem ér egy kalap szart se, emberileg. Meg az a 2 millió szavazó se, aki mások zsírján képzelve felemelkedését, elárulta azokat a másokat. Nagyjából 2 millió árulta el a maradék 8 milliót. Ez a valós magyar kép ma. Nem szép, nem dicső, inkább szégyellni való. Én kérek elnézést - helyettük is:)

Szóval, ha az előbbiek után mégis elolvasod az Édentől keletre-t, akkor tudni fogod pontosan, mi nincs itt, mi nem működik itt, amiknek kellene. A demokrácia, az önrendelkezés, oly tekintetben, amelyben senki nem tett és tesz érted, helyetted semmi olyasmit, amit nem is kéne sosem. Aki még is meg ígéri, az hazudik. Mert, aki nem tudja ígérteit megtartani, az hazugságban maradt. Például, Orbán Viktor. Bekaphattya a gázcsövet, nyugodtan. Ha az ő feltétlen, hazaáruló híve vagy, akkor te is. Senki nem fog siratni, egyikőtöket sem, nyugi. Csak történik, aminek történnie kell - egy jobb életért.

Szólj hozzá!

Címkék: orbán fidesz kdnp mocsok hazaáruló gyenge ember


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr66509079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása