HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2011.03.06. 17:32 Mr. Waszabi

Tavasz

Vagyok pillangó-dísz első tavaszi ruhádon,
könnyedén billegve a vékony vállpánton,
vagyok pezsdítő mosoly a villamoson,
a zombik között egy borús napon.
Lehetek kedves szó a munkahelyen,
ha látom a vívódást szép szemeden,
vagy egy öröm-csoki az asztalodon,
mikor beérsz egy borzalmas napon,
az ember, aki tudja, mit szeretnél,
még mielőtt bármit is kérdeznél.
Lehetek gyógyszer, lehetek virág,
sőt, akár egy egész kis világ,
ha Te is akarod, ha kinyitod szívedet,
vagyok bármi, amitől az boldog lehet.
Vagyok a szó, vagyok a tett,
kinek válasza mindenre: lehet.
Nem vagyok számok, nem vagyok érdek,
semmi sem, amit kilóra mérnek,
de vagyok az erő, mely életben tart,
aki mindig tudja, hol a másik part,
mert iránytűjét szívében hordja,
ezért nem tévedhet el soha.
De, ha nem jössz erre lenge ruhádban,
ha másfelé jársz, didergős kabátban,
ugyan hova szálljak le ?
Sündisznó való ahhoz, nem lepke.
Ha mosolyomra grimasz a válasz,
csak mert azt szoktad meg, hogy bántasz,
életet Beléd hogy leheljek ?
A szív a kulcsa életnek, szerelemnek.
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vers tavasz szerelem


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr422715835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása