Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2016.01.11. 20:05 Mr. Waszabi

Feminizmus

Ez olyan bullshit, mintha én a macho-k mellett érvelnék. Miszerint minden nő kurva, csak különböző csatornákon lehet megfizetni. És az a helyzet, hogy az előző mondat sajnos nagyon is reális - a nők többsége kurva, csak meg kell találni azt a csatornát, ahol őt le lehet "fizetni", azaz, meg lehet venni. Mindegyiknek van érzékeny pontja, sérelme, amelynek mentén egy férfi manipulálhatja a célszemélyt. És ez nem véleményem, hanem a valóságról alkotott látképem. 

A Nő - nagy N-nel, nálam, mindig - a gyengébb edény, bibliai szóval. 3D-ben értelmezve - mivel értem a Könyv szavait. Ennél fogva sosem is vártam olyasmi megnyilvánulást a Nő részéről, amely ezen ősi bejegyzéseknek ellent mondott volna valaha is. Nagyon messze értem földet Semjén Zsót, vagy Harrach Péter elmebeteg elképzeléseitől, viszont nem vagyok nettó nimfabuzi sem. Csak öntudatos férfi vagyok, ami magába foglalja a nő szerepéről alkotott, nálam igen csak konzervatív - elsősorban saját és gyermekei védelmében konzervatív - szemléletemet.

A Nő valami. A Nő sokminden. Mindez a Valami, és Sokminden kell a Férfinak. Minden korban kellett - így ma is kell. Akár nagy k-val: Kell. Kell a kelleme, kell a szexualitása, kell az anyasága, kell a háziasszonysága - röviden: kell mindene, amit férfinak adhat. Szerintem innen forrásodik a Nő. Ősileg, a gyökerektől.

De, vajon, férfi őseinket, akiknek még nem zavarta meg agyvizét a női emancipáció, vagy holmi demokrácia, nos, az ő elméjükben/szívükbn miként nyert helyet a Nő?

Szépségével, értelmével, okosságával. Mindazzal, amivel hozzá tudott járulni férje egésszételjesüléséhez. Ha a férfi nem volt elég okos - akkor okosságával. Ha a férfi nem volt elég bátor, akkor bátorságával. Ha a férfi nem volt elég érzelmes - akkor az érzelmesség elhintésével.

Még is, mi lehet a baj ma, ha ez évezredekig működött? Mert működött, az hét szentség, ezt tudható. 

A baj a női elmében van ma. Elhitték a férfiak és nők hazugságait, saját szerepüket illetően. Mármint, hogy ők szarták a spanyolviaszt. Pedig, hát kurvára nem. Amiként a férfiak sem. 

Kinek melyik orbitális tévedéséhez granuláljak ma? Nem lehet egyikéhez sem, így inkább kívülálló maradok. 

Miről szól valójában hétköznapi kínlódásod? A mások átbaszásáról. Miszerint, minek szerenéd magad láttatni mások által. A Fészbukot ismerem - ott csak azt osztod meg, ami szted király, ami szted nyerő ahhoz, hogy királynak, nyerőnek látszódjál más FB felhasználók szemében. Kurva gáz, sztem, sőt, annál is gázabb. Anális gáz, ha érted. Nem fogok elnézést kérni helyetted a saját hülyeséged miatt, remélem ez már lejött. 

 Bazmeg, mesélj már arról az éjszakáról, amikor a férfi helyett a nőket kezdted ágyadba kívánni. Amikor a farok helyett Nővel akartál inkább szexelni? Nem volt ilyen valójában? Csak a férjed/párod nem foglalkozott veled eleget, és tele lett a mellőzéssel a puncid? Igen, inkább elhiszem és inkább értem, hogy miért kúrtál mellé - láttam eleget az ilyen helyzeteket és okaikat. És meg is értettem. Én megértettem. S benne azt is, hogy én, férfi létemre, mit hibáztam a szituációban. De vajon te, Nőként, megértetted-e, mit hibáztál kapcsolatodban Nőként? Nem ártana, ha új pasira lesel, hajtasz. Ha mindezt figyelmen kívül szeretnéd hagyni, nos, nem lesz szerencséd - valamelyik társkeresőn össze fogunk futni - és én ott, akkor se leszek más szemléletű. 

1 komment

Címkék: videó férfi szex hazugság társkeresés


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr488262884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2016.01.13. 10:29:30

“Ekkora szükségletet nem lehet egy ingyenes bordélyház hálózattal kielégíteni, itt több kell: a korábbi sorkatonai szolgálathoz hasonlóan be kell vezetni a 18-39 éves korú európai nők számára egy kétéves, kötelező ficki-ficki szolgálatot, mert az integráció sikerének érdekében most az összes európai nő minden testnyílására szükség van.

Erre a két évre öltsenek egyenruhát, vagy viseljenek valami kitűzőt, vagy fejfedőt, hogy a nyelveket nem ismerő migránsok ki tudják őket szúrni a tömegből, és tényleg csak azzal ficki-fickizzenek, aki azért ment oda.”

​Köln tanulsága: A ficki-ficki legalizálása megoldaná a migránsok integrációját

www.huffnagelpista.com/koln-tanulsaga-a-ficki-ficki-legalizalasa-megoldana-a-migransok-integraciojat.html
süti beállítások módosítása