HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2016.01.16. 13:28 Mr. Waszabi

Amerika nem bír megrohadni - avagy a kelet-urópai kommunista hazugságok útvesztője

Hallgattam a '70-es és '80-as években Kádár elvtárs szájából, Brezsnyevéből épp eleget, hogy a rothadó, dekadens imprlsta nyugat meg efféle baromságokat. Mert baromság az, ha valaki állít valamit, és az a valami nem igaz. És ha nem az, akkor kit és miért is érdekelne, hogy melyik politikus mit miért hazudik? Érdektelen mellékzönge. 

Itt van példának legújabb kommunistánk, Orbán Viktor, aki feltételezvén, hogy kortársai már kihaltak, vagy az ő kortársainak időközben felnövekedett gyermekei egytől egyig húgyagyúak - ugye, mindenki magából indul ki - , nos, meg merte engedni magának azt a politikai luxust itt, hogy kommunista barom módjára viselkedjen, kommunikáljon. Ami nettó hülyeség volt, hisz Amerika, a az angol-szász imperializmus meg se bicsaklott az elmúlt 70 évben, sőt túlélt minden ortodox kommunista vezetőt, akármely országban. Egészn odáig, hogy a félholt Castro peresztrojkát hirdetett Kubában, és meg is nyitották az USA nagykövetséget Havannában. 

Miért nem bír megrohadni Amerika azóta sem, hogy II. Orbán főtitkár elvtárs megmondta neki, hogy ezt tegye?

A válaszok sosem bonyolultak - amiként most sem: mert amit nem kell bonyolítani, azt nem bonyolítják. Bizony, a sokszor szidni hallott liberalizmus egyik, fasiszta/kommunista (gyakorlatilag mindegy, melyik) diktarórikus elképzelései számára leküzdhetetlen fala: a szabadság nem csak a rossz tendenciák elterjedésének melegágya, de bizony a jó tendenciáké is. 

Tanmese. A minap regisztráltam a Netflixre. 3x egyszerűbb volt, mint bármely ejrópai oldalra - nem hogy magyarra. Hát ennyi a titok. A gondolkodásmód. Nem a rosszat feltételezik senkiről, hanem a legjobbat. A jószándékot, s nem a rosszat. Ezért nem bonyolítják, amit soha nem is kéne. Az érem másik oldala, hogy regeltem, és mindjárt működött is a szolgáltatás. Sőt, mi az hogy működött? Makulátlan minőségben kaptam azonnal azt, amire szerződtem, mindössze pár kattintás árán, és változatlanul így is működik. Magyar viszonylatban: a seggem ki van nyalva. A filmek HD-ben érkeznek alapjáraton, a saját gyártású sorozataik - amikről te is nem is hallottál eddig -, nos, azok UHD-ben, azaz 4K-ban. A HD tartalom is jobb minőségben jön, mint amit blurayen nézhetsz itt. Nem viccelek, nincsenek tömörítésből eredő torzulások, mezők a képben - a HD, az HD, valóban. A 4K-t inkább el se mesélem, mert sírva fakadsz - 10 centiről nézem, 4K-s tv-n, és alig látom a felbontást, tehát, valóban 4K-t streamelnek, nem kamu.

Az HBO ONGO hamar lehúzhatja a rolót, ha nem szedi össze magát. Az ő szolgáltatásuk 4150 forint/hó, a Netflixé 3750. Miközben az HBO sokkal kevesebb filmet, sokkal rosszabb minőségben szolgáltat. Nem kérdeztem, hanem mondtam, mit láttam. 

De menj fel akármelyik amerikai weboldalra, fogod látni/tapasztalni, hogy valahogy minden egyszerűbb. Hamarabb jutsz el akaratod céljához. Azért, mert nem abban érdekeltek, hogy szopassanak, hanem abban, hogy megelégedett légy, mint vevő, szolgáltatást igénybe vevő. Nem utolsó sorban azért, mert az ottani, közel 200 millió vállalkozónak/alkalmazotainak nem az a jó, ha te nem leszel az ügyfelük, vagy problémáiddal számukra felesleges, azaz elkerülhető munkát generálsz. Hanem tudják régóta, hogy a befektetéskor kell faszán megcsinálni a dolgokat, és akkor annál kevesebb baj teremtődik az elspórolt, elsunnyogott szolgáltatásokból, azok minőségéből a későbbiekben. Én ezt látom, tapasztalom, ha átnézek. 

Ehhez képest itt meg a szopatásra mennek ki a törekvések - és rendesen szopik is mindenki. A vállalkozók azért, mert eleve úgy csinálják meg szolgáltatásaikat, hogy a vevő nehogy már követelődzön, ha valamivel nem elégedett, hanem kussoljon, de legalábbis akármi jogi kifogással áttoljuk a dögöt az ő asztala alá, hadd büdösödjön neki. Aztán, néha, ha valamelyiknek nagyobb a töke a vállalkozóénál/állami hivatalénál, akkor szerencséje van, elviszi a balhét a barom hivatal, vagy vállalkozás, de inkább jellemző a jogi csűrés csavarás, vagy sikkasztás, vagy éppen a hazudozás. 

Nos, ahhoz, hogy egy országban jól menjenek a dolgok, ahhoz egyszerűen jól kell csinálni a dolgokat. Amely országban mindenki arra les, hogyan tudja megrövidíteni ügyfeleit, az nem lesz hatékony. Ne tévedjünk: két dolog, hogy valaki jól szolgáltat, és szándéka szerint minél több szolgáltatást akar eladni ügyfeleinek, minél több pénzért, meg másik dolog, hogy valaki minél kevesebb befektetéssel, szolgáltatással akar azokról egyre több pénzt lehúzni. Nos, Magyarország ezért nem bír Amerika lenni - és nem is lesz az, amíg itt a mások megrövidítése a cél. Akár államilag, akár a magánszektorban. És Nagy-Britannia sem lesz belőle, ugyanezen gondolkodásmód-beli differencia miatt. Ott egyelőre több a becsület, mint itt - ne tessenek hát megsértődni amolyan kádárista kommunista módjára, amikor társadalmunkat ezen rossz komcsi beidegződés miatt éri vád bárhonnan - inkább tessék kinevelődni a kommunista hazugságokból. Vagy fasisztából, ez mindegy végeredményben. A kettő között nincs valós különbség - mindkettő a közvetlen hatalomgyakorlás erőszakos, történelmileg évszázadokkal ezelőtt elavult formája - és eredményeik is azonosak: sok ember élete árán valósul meg félig-meddig néhány elmebeteg önjelölt pöcs vezető megalomániája. Ami természetesen elmebeteg jellegével arányosan gyorsan megy el a süllyesztőbe, mert élhetetlen emberek számára. Dióhéjban ennyi.  

17 komment

Címkék: amerika hatékonyság orbán fidesz usa kormány hazugság kommunizmus nyugat kapitalizmus kelet rothadás sorvadás


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr348277296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BéLóg 2016.01.17. 20:51:24

Amilyen gyorsan eljutottál a kommunizmustól az orbánfóbiáig, no olyan gyorsan akár zsidózhatunk is egyet, vagy éppen elmútnyocévezhetünk, ElQúrózhatunk, Libajnaizhatunk, Bajuszkirályozhatunk, Fodorgabriellázhatunk, Nemlehetmásapolitikázhatunk.
Hogy elég hatékony legyek, VÁLASSZ egyet és akkor én arra adok neked HD-s 8Ks Verflixt trollkommentet.

Egyébként meg mit is akartál mondani? Hogy az USÁ-ban kolbászból van a kerítés?
IGEN!
Kolbászból.
SZÓJA kolbászból.
HÚS nélkül.
Mer' ugye valamit, valamiért.

tényállás 2016.01.17. 21:08:12

ÓÓÓ te Orbán seggnyalója, az ilyen fassszópó gyökér kommunisták miatt vagyunk itt ! USA akkor is fasza hely lesz ha te meg a fasszopó kommunista haverjaid örökké uralkodni fogtok !

Egy gyári munkás véleménye !

BéLóg 2016.01.17. 21:35:59

@tényállás: Miért orbán seggnyalója a poszter?
Szerintem ő éppenhogy utálja orbánt, mint mások mondjuk a görbeorrúakat vagy éppen te a kommunistákat!

Mr. Waszabi 2016.01.18. 11:00:30

@BéLóg: arról írtam, hogy ahhoz, hogy itt jobb legyen bármi, jobban kell csinálni a dolgát mindenkinek, s hogy ez elsősorban hozzáállás kérdése, nem pénzé. Meg erről pár gyakorlati mintát. Ott sem milliomosként indulnak a legtöbben, különben nem születnének innovatív, új, hatékony ötletek. Én azt nézem, ami nálunk hiányzik, s ott működik, azt lehet eltanulni. Azzal nem foglalkozom, hogy ott nekik mi rossz, mert az ugye jó minta, tehát érdektelen számunkra.

BéLóg 2016.01.18. 21:55:14

@Mr. Waszabi: Én megértettem, nem is rossz a poszt, de Orbánt tényleg minek belekeverni?
Egyébként például Németországban is kolbászból van a kerítés, igaz, néha rohadthúst kevernek bele, néha dioxinnal szennyezett tápot adnak, vagy éppen importált kenguru, oposszum meg nutriahúst adnak "egzotikus" étteremben a vendégnek.
(Ezek most csak húsos példák).
Ha bekapcsolod mondjuk a K1 adót Németországban és a Reportage sorozatot, mindjárt láthatod hogy még a legfaszább és legprofibb cégeknél is előfordul hogy megszopatják az ügyfelet vagy éppen meglopjják, elkartellezik meg efféle.
Nem fehér meg fekete a világ.

Például engem mindenki "szeret" Németországban. Ugyanis van pénzem, van állásom, azt csinálom amit a többiek, beszélek németül, alkalmazkodom.
De a mellettem dolgozó csőszerelő cég magyar munkásaihoz teljesen másként állnak hozzá.
A Netflix is garantáltan másképp áll hozzá a jól fizető vagy az időnként problémás kuncsafthoz.
Gondolom ebben egyet fogunk érteni.

Mr. Waszabi 2016.01.19. 08:34:22

@BéLóg: Nem én kevertem bele, hanem ő saját magát. Fasiszta diktatúrát épít, de kommunista módszertannal. Gyakorlatilag visszacsatolás nélküli intézkedési modellt, amelyben az oktatás, kutatás nem kap fókuszt, szemben például a német fasiszta modellel. Így nem is lesz működőképes, még rövid távon sem. Az országnak nincsenek a nemzetközi gazdaság szempontjából pivilegizált természeti erőforrásai, ásványkincsei, nincs tőkéje sem - nem épült még fel a kommunizmus óta eltelt időben -, így maradna az egyetlen tőkeként a szellemi tőke, mint más, hasonló adottságú országokban. Hát ezért szerepel a posztban Orbán, mint a gondolkodás negatív, ön- és nemzetpusztító példája.
Mint korábban fogalmaztam, aki félig merül a szaros gödörbe, az ne azt nézegesse, hogy a parton állóknak szaros a szája széle, mert az az ő helyzetén nem javít semmit. Értem ezt arra, hogy odekint se minden tökéletes. Persze, hogy nem az, de itt egyelőre még azon a szinten sem mennek a dolgok, mint kint. Viszont, amit nem csinálunk, csak bottal piszkáljuk 3 lépésről, hogy ez nem jó benne, az nem jó benne, nos, abból nem realizálódik semmi. Nekem ez az álláspontom, bár lehet, túl gyakorlatias sokak számára.

BéLóg 2016.01.19. 13:13:52

@Mr. Waszabi:
Nem igaz. Te keverted bele.
Ne röhögtess már a fasismussal, ha lehet. A kommunista módszertannal se. Légbőlkapott igazságot nélkülöző szimplán orbánfóbiás kijelentések.
Németeknél SOSEM volt fasizmus, nagyon el vagy tájolódva. A németeknél SZOCIALIZMUS voltr, méghozzá nemzeti.
Nem igaz hogy nincs visszacsatolás csak amit ŐK csinálnak az NEKTEK nem tetszik.
Nem lesz működőképes ergó most sem működi, jó vicc. Talán kinyitnád a szemed?
Ajánlom figyelmedbe az ezerszámra képzett (és ezt ÖNKÉNT választó) bőcsészt, a büfé-ruhatáros-elmélkedés szakon szerzett diplomával.
Senki nem gátolja meg a fiatalokat hogy olyan szakmát vagy diplomát szerezzenek amelyik ÉR IS valamit. Csakhogy általában mérnök diplomával nem megy el senki külföldre takarítónak meg csatornatisztítónak...
Én magam cáfolom hogyennyire szarul mennének a dolgok. Az biztos hogy mehetnének jobban is de azért azt csak elismered hogy Amerikához képest van vagy 100 év a Nyugathoz képest meg minimum 70 év lemaradásunk...

Mr. Waszabi 2016.01.19. 17:55:33

@BéLóg: köszönöm a királyi többes megszólítást, de igazán nem illet meg :).
A magam nézőpontját írom meg bárhol, bármikor, ha megírom. Amiként erre neked is lehetőséged van, akár itt is, de értelmetlen azt várnod, hogy erőszakoskodással, nyomásgyakorlással megváltoztathatod másokét. Szerintem ennyi elég ebből.

BéLóg 2016.01.19. 22:55:10

@Mr. Waszabi: Nem tudom hogyan tudnék verbálisan egy blogban erőszakot alkalmazni vagy nyomást gyakorolni (?)
Esetleg van valami plugin a gépedben ami kielemezi a sorokat és fejbevág?
Mondjuk ilyen esetben lehet hogy igazad van...

Viszont SOHA ÉLETBEN nem vártam el azt hogy valaki megváltoztassa a véleményét MERT én mondtam. Ha így látod, tévedsz.

Nem vagyok prédikátor hanem egyvalaki a maga véleményével, amiről a mondás is azt tartja, a vélemény olyan mint a segglyuk, mindenkinek van de senki nem kíváncsi a másikéra.

Mr. Waszabi 2016.01.20. 18:22:23

@BéLóg: ne beszélj mellé - én sem teszem. Neked nem tetszett, hogy Orbánt kritizáltam a posztban, és arról próbáltál győzködni kommentjeidben, hogy nincs köze a témához. Én meg eleve azt írtam, hogy van. És ezt tartom egy olyan országban, ahol a miniszterelnők/többségi pártelnök gyakorlatilag teljhatalmú diktátor hatalmával bír. Márpedig II. Orbán esetében ez tény.
Amikor megírom a nézőpontomat akármiről, akkor se többet, se kevesebbet nem írok, mint amit kell. Ehhez képest értelmetlennek tartom, akár azt, hogy valaki, aki nem látja át az összefüggéseket, nyomjon, hogy valamit vegyek ki az írásból, azt meg nagyon pláne, ha valójában tudja, hogy nincs igaza, csak úgy csinál akármilyen vallási meggyőződésétől indíttatva, mintha nem értené az összefüggéseket. Muszáj leszel belátni, hogy Orbánnál destruktívann vezetője még nem volt ennek az országnak. Ezerszáz év alatt nem volt. Hogy mit szeretnél hinni, hogy mi egyéb privát motivációk szűrődnek véleményedbe, az magánügyed. Nekem ő kortársam, és szégyellem, hogy valaha rászavaztam. Elég régóta úgy vagyok vele, hogy arról írok, azt veszem figyelembe, amit tesz, nem amit mond. Ez nem azóta van így nálam, amióta ő kinyilatkoztatta a nyugati sajtónak, hogy arra figyeljenek, amit tesz, ne arra amit mond, mert én nálánál gyakorlatiasabb ember vagyok. Például mindvégig dolgoztam a munka frontján, amely idő alatt csak képzelgett a parlamenti bársonyszékében. És csodák csodája, én nem lettem szakértője bármi olyasminek az elmúlt 25 évben, amit sosem csináltam - csupán szerényen pár olyan dolognak, amiben gyakorlatot szereztem. Nos, innen tudom, hogy hazudik akármikor, amikor a száját kinyitja. Nem bonyolult dolgok ezek, szerintem. Orbán a legszarabb magyar születésű ember, aki valaha élt a Kárpát-medencében. És megáll az állításom, akármennyire is kapálódzol ellene. Ha interjút készítenék vele, 30 másodperc alatt sarokba szorítanám. Attól függően, hogy az interjú hány percig tart, annyiszor. De nem feladatom, hogy leromboljam a hitedet - ez magánügy valójában. Csak ne ugrálj a mindenttudó szerepében, és én se leszek kénytelen ilyeneket írni. Higgy nekem - jobb lesz :)
Privát álláspontom, hogy a saját blogomon, a saját írásaim alatt egyetlen köcsög se fog megszopatni :) Te sem. Ha esetleg elfelejtetted megnézni a blog címét, vagy nem érted, mit jelent, nos, az a te bajod, nem az enyém. Részemről ennyi.

BéLóg 2016.01.20. 21:44:37

@Mr. Waszabi: Ha azt akarod hogy a SAJÁT blogod a SAJÁT blogod maradjon, akkor ne a netre írjál. Egyébként a saját blogodban sincs jogod a veled ellentétes véleményt írókat leköcsögözni bunkó paraszt (és elnézést a földművesektől).
Nem vagyok mindentudó, és nevetséges hogy az ÉN nevemben akarod megmondani hogy mit is írtam.
Orbánnak a kurva jól műjködő Netflixhez és a TÉMÁDHOZ mázas cserépedény köze nincs.
Én egyébként nem kezdtelek el sértegetni, azt hiszem ez jól láthatóan te kezdted, de nem zavar, tudok én is velejéig sötét faszkalap lenni mint te. Ami a szopatást illeti, nem kell nekem ilyesmivel igyekezni, jól láthatóan elvagy az autofellációval.

Semmi gond, én egy fasz vagyok de nálam nagyobb faszoktól, mint te szívesen tanulok.

Ha Orbán Viktorról akarsz blogot írni, talán nem a Netflixszel kellett volna kezdened?

Egyébként rohadt sikeres a blogod, rajtam kívül a lófaszt se érdekelte. Én az Index címlapról tévedtem ide, de már megyek is.
Gondolom én vagyok az N+egyedik aki ugyanerre a véleményre jut a SAJÁT blogodon a SAJÁT véleményedet és a SAJÁT baromságaidat olvasva.

Részedről annyi, részemről meg ennyi.

Mr. Waszabi 2016.01.20. 22:00:38

@BéLóg: nem sok hozzászólás érkezett e poszthoz. Valószínűleg azért, mert a trollok kizárása érdekében az elmúlt 2 évben nem volt kommentelhető.
Viszont, ugyanezen okból kifolyólag, elég világosan látható, hogy te mire igyekszel kommentjeidben. Ami biztos, hogy senki nem mondja meg nekem, mit írhatok és mit nem a saját blogomon. Orbán Viktor sem, bár ő nem is merné - ismerjük egymást, és ő fél tőlem, a magamfajtától, mint a tűztől.
Az a te peched, ha ezt az aspektusát nem ismerted fel hozzáállásomnak eddig. Aki hazudik, az nálam vesztes. Innen indult ez a blog 6 éve, és nincs benne ellentmondás azóta sem.
Aki ember - rendes ember - , abba én sosem kötöttem bele. De a szar embereket a porig aláztam mindvégig. Nincs pardon, sem kivétel. Itt ez az alapszabály.
Nem akarsz ilyesmiről olvasni? Akkor a megoldás egyszerű - ne olvasd ezt sem. Nem bonyolult, szerintem. Próba - szerencse. Hm?

BéLóg 2016.01.21. 23:25:39

@Mr. Waszabi: Hidd el nem KERESTELEK. Az Index kirakott a címlapra és én ILYENKOR az érdekesebb témákhoz hozzászólok. A téma érdekesnek tűnt, csak nem tudtam, hogy kerül a csizma az asztalra.
De már tudom. Mert ez a te asztalod.
Nem tudom hogy ettem-e már eredeti wasabit, mert állítólag olyan igazából nem kapható japánon kívül. De az biztos hogy társaságban szusi fogyasztásnál én kérem el az összes zöld trutymót és általában "fellépek" a "mutatvánnyal", amiben simán egybe' lenyelem az egészet.
Gondolom akinek füle van arra hogy lásson az kiszagolja az értelmét.
Aki nem, annak annyit, hogy kevés és főleg nagy kamu az a wasabi amit itthon adnak. lehet hogy nagy a "híre" meg nagy a "reputációja", sokan talán "félnek" is tőle, de igazából egy kis fing bizbasz zöld torma, aminél a kertemben is erősebb terem és még akkor sem okoz gondot, mikor kiszarom.

Na minden jót!

ahonfia 2016.01.22. 11:14:48

Tényleg nem látjátok, hogyan zajlik a világ kirablása?
Mire való vjon az USArmy majdnem 1000 támaszponttal a világban?
Nos?

Mr. Waszabi 2016.01.22. 19:39:33

@BéLóg: nyugi. Én nem kerestem a nyilvánosságot anno, amikor e blogot elindítottam. Csak ez a felület esett kézre épp a sok közül. Ez volt a legkellemesebb. És igazából addig voltam boldog, amíg az Index fel nem fedezte és nem tette ki a ketrecbe egyes bejegyzéseimet. Azóta nem tudok igazán őszinte lenni itt, meg kell gondolnom, mi az a gondolatom, amit kiteszek, milyen a helyesírásom, a logikám, a befejezettségem és stb.
Ez korlát valójában, egyfajta látens nyomás, amit én nem szeretek, és soha nem is akartam. Úgy voltam vele, hogy ha valaki hozzám téved, és használhatok neki valamely írásommal, akkor már nem írtam meg hiába. Aztán nem így alakult.
De. Amit bármikor, bárhol leírok, azért helytállok, az átgondolt egy nem átlag ember szemléletével, műveltségével, intelligenciájával értve. És persze azzal is tisztában vagyok, hogy hiába okosabb az ember az átlag olvasónál, mindez nem okoz örömet, ha az átlag idióta és faszságokat kommentel alá. Márpedig az a többség, ma már mindenképp. Másképp volt ez pár éve, amikor elkezdtem, csak jelzem - akkor még sokkal kevesebben akarták lenyomni a torkomon a kommunista propagandát, amit én már 30 évvel ezelőtt is untam,amikor még a Kossuth rádión jött,a Szokol 403-on reggelente. Nem én vagyok hülye tehát, hanem te nem vagy birtokában olyan tapasztalatoknak, információknak, amelyek szükségesek volnának ahhoz, hogy kommunista eszméket, propagandát érdemben terjessz. Mondjuk, hogy ma a lehető legalkalmatlanabb blogon próbálkoztál ezzel - én nem elvből gyúlölöm a kommunizmust, hanem gyakorlati tapasztalataim alapján. Tehát változatlanul állítom, hogy akinek az ideógiájában nyomokban is felmerül ez a zönge, az idióta vesztes barom. Ez nem személyes, csak tényeken alapuló állítás. Ergo leszel szíves nem mellre szívni - pusztán arról van szó, hogy minden bizonnyal öregebb és tapasztaltabb vagyok náladnál. Sztem ebben nincs semmi rossz.
Ami biztos, hogy tartom magam a blog ars poeticájához, és nem adtam el magam az olvasottság és a reklámfinanszírozottság kurvasága mentén. Ugyanez okból nem vállaltam hivatásos újságírói felkéréseket sem - mert csak arról akarok írni, amit én írnék, és akkor, és arról, amikor én tenném. Magyarul, megmaradtam tudatosan annak a magyar kisembernek, aki mindenkor voltam. Nekem soha,senki nem fizetett azért, hogy mit írjak - ha ma körülnézel a profi szerkesztőségek által vezetett blogokon, mind támogatásért könyörög. Én pedig megmaradtam egy hétköznapi magyar férfinak, akinek nem kell szégyenkeznie a blog címe miatt ma sem. És mindezek ellenére azért bírok időről időre olyasmiket írni, amik érdemesek a szerkesztett, finanszírozott, hivatásosok által írt blogokkal egy szintre kerülni. Ebből biztosan lehet tudni, hogy hülye, az biztos nem vagyok.
Ja, hogy a világban a magamfajták végül nem érvényesülhetnek? Hát az egy apróság. Az érem másik oldala, hogy viszont megőriztem szabadságomat - ma is azt írok, amit akarok. Amit meg nem akarok, azt nem írok. Talán ez segít megérteni, miért nem érdekel, hogy ki, mit, milyen indíttatásból szól hozzá - nem azért írok, hogy hányan fogják megnézni vagy kommentelni. A magyar társadalom átlagszemléletével régóta tisztában vagyok - nem is érdekel, annyira sekélyes, értelmileg. Nem haragszom senkire, de a népszerű hülyeség érdektelen számomra.
Mindezek fényében hadd ne én kérjek elnézést - annyira nonszensz volna. És ezt is igen udvariasan fogalmaztam - valójában pontosan tudom, mikor, miről írok bármit, és ha megírtam, akkor annak helye van, abba senki köcsög nem köthet bele utóbb. Bocs, ha kemény volt, de nem érdekel, hogy ki, hol másutt mit szokott meg. Ez a hely az enyém, és itt azt és úgy írok, ahogy én akarok. És meg is teszem. Megyek, mint az úthenger - ha trollkodni akarsz, akkor gyúrt fel magad az úthengerhez. Én trollnak se vagyok utolsó, csak szólok, esemény előtt...:)

BéLóg 2016.01.22. 20:03:20

Na, te se vagy egy hallgatag ember!
De azért elég jó volt elolvasni ezt a sok dolgot.
A helyzet az hogy fogalmam sincs miért indult be nálad a trollméter, én úgy gondolom egyszerűen elbeszélünk egymás mellett vagy mittudomén nem vagyunk egy bolygón, efféle.
Nem hiszem hogy arra kértelk volna hogy kérj elnézést, eddig a pillanatig még azt sem érzékelem hogy valaki fingatna vagy éppen szorongatna. Valahogy úgy vagyok vele, mintha azok a "félelmek" vagy inkéánn érzések amiket a soraidból vélek kiolvasni, nem is rólam szólnának.
Szóval. ha elhiszed hogy én is csak ŐSZINTÉN azt írtam amit írtam és azt modod, hát ez a fazon nem ért velem egyet esetleg csak részben, akkor máris elmehetünk egy kocsmába meginni egy sört mert másnak igazából nincs értelme.
Én (is?) csak beszélek ki a fejemből, aztán hol jó dolog sül ki belőle hol meg nem. Értelemes mberekkel még vittatkozni is jó, sőt igazából csak azokkal jó.
Na minden jót.

BéLóg 2016.01.22. 22:24:27

@Mr. Waszabi: Elfelejtettem, pedig akartam. De ez az ÖREGSÉG. Szerintem én idősebb vagyok mint te, de lehet kábé ugyanannyi?
Kódolatban (sic) ez annyit jelent hogy én egy szép kerek számú kádári évben születtem és elelelmúltam 50.
süti beállítások módosítása