HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2016.03.04. 17:57 Mr. Waszabi

Azért tényleg - legyen már vége a kommunista nemzetátbaszásnak

Azért tényleg-tényleg. Elvégre eltemettük azt 26 évvel ezelőtt itt, politikai hovatartozás nélküli egyetértésben. Na jó, kivéve az egy szem Thürmer Gyulát. De ő nem számít. Még a magyar helyesírás ellenőrző sem ismeri fel nevét 2016-ban, szóval ennyire nem ismert magyar földön :)

Ami számít, hogy egész életében szabadságra neveltem a gyermekem, miközben magam is egy szabad társadalom állampolgáraként éltem a sajátomat, akkor már 7 kerek esztendeje. Úgy, hogy addigra megtanultam, hogy a szabadság, az bizony felelősség is, mert olyan nincs, hogy amikor te tennél, akkor az állam vonuljon háttérbe, ne ugasson bele abba, amit tennél, de ha megszorulsz,akkor azért legyen ott mögötted, hogy elkapjon zuhanás közben. Értjük ugye a demokrácia lényegét? Valamit valamiért. De. Itt felnőttek generációk '90 óta, akiket mi, szülők arra neveltek, hogy hogyan helyes élni, milyen szabályok szerint a demokráciában, szabadságban. Én legalábbis eszerint tettem. Most hogy néz ki, hogy idejön egy hazáját, társadalmát 1990 óta vagy 5x eláruló, ám a parlamentem kívüliszarkavaráson kívül SOHA, SEMMILYEN érdemi, országot valóban építő munkát nem végző - büdös volt neki - , szélkakasnak is rossz geci ember, a maga hasonló sleppjével, és át akarja nevelni nem csak a szabadságra, önállóságra, felelősségre nevelt gyerekemet agyilag, de még nekem is be akar szólni? Nos, ez nem fog menni. Ugyanis azért vagyok én a szülő, a gondviselő, és egészen véletlenül Orbán olyan kortársa, aki nem a parlementben melengette a seggét '89 után, állami fix fizuból, hanem meg kellett küzdenem a megélhetésért az aktuális magyar viszonyok között, miközben embernek is meg kellett maradnom, nos, nem azért történt ez így sikerrel, mert engem átbaszhat egy ilyen gerinctelen patkány. Vagy akármelyik hivatala, államtitkára, kopasza. Nem. Maga személyesen nem vállal vitát senkivel, akivel nem tudja előre lezsírozni, hogy a seggét nyalják interjú közben. Szóval, a lényeg az, hogy egy gyáva szar alak, akinek saját Munkásőrséget kellett gründolnia itt, 25 évvel az eredeti felszámolása után, mert annyira kommunista geci lett azóta. Ébredjen már fel, hogy nem a tajgában vagyunk ezer évvel ezelőtt, állattartó nomádokként, akiknek hülyének nézésére hivatott ő. El van tévedve , 1988 óta - amióta elképzelte magának Kádár székét. Minden baj, amit okozott itt, csakis ezen elmebeteg, irreális mániájának következménye. Volt ő előtte is történelme, akarata, szándéka, törekvése e nemzetnek, ezernyi - szóval nem ő találja fel itt a spanyolviaszt. Amit a magyarok itt sosem akartak, azt leverték kaszával. Ha valaki mégis erőltette azt, amit neki nem kellett volna. Mondhatni, átlag 50 évente. Nos, a rossz hír Orbán Viktor és csatlósai, pardon, hűbéresei számára, hogy ez ma sincs itt másként. Segíteni akarok neki a biológiai fertőzés elkerülése érdekében: írja rá az általa kiszemelt kandeláberre a nevét. Én pedig fizetem a másfél liter 70%-os alkohol költségét, sőt, meg is veszem, már csak hogy valami minőségellenőrzés is legyen a dologban, amivel azt számára tetejétől az aljáig lefertőtlenítik. Sőt,a fertőtlenítő emberek bérét is kifizetem zsebből, ha nem lesz elég önkéntes jelentkező ipari alpinista e munkára, bár, sztem ez utóbbit társadalmi munkában is elvégzik más hasonszőrűen gondolkodók (legalábbis remélem, mert a szesz is kva drága a gyógyszertárban, de a nyakamat nem törném ki smile hangulatjel

Szólj hozzá!

Címkék: fidesz kdnp elmebeteg kommunizmus embertelenség magyarellenesség sorstalanság pipa vagyok


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr448444294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása