HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2016.08.18. 19:12 Mr. Waszabi

Mennyi Roland...

A tények. A NAV nyomoz valaki után, ami azt jelenti, hogy nem akkor esett a távcsöves adópuska fókuszába, hanem már huzamosabb ideje okot adott a gyanúsításra tevékenységével. A NAV nem egy gyors reagálású hadtest, ezt azért lássuk be tapasztalati alapon, szóval, ha valakire ráirányul még is a célzólézer, akkor ott valami huzamosabb ideje folyik. Valami törvénytelen.

A NAV rajtaütést akart végrehajtani Mengyi Roland egyik "üzleti" találkáján, tervezetten - ez az egyetlen lehetőség mentelmi joggal védett képviselő letartóztatására - , de az ügyészség nem engedélyezte az akciót. No comment. 

És persze, senki nem tud semmiről fidesz grémium szinten - Lázár és Kövér mindenesetre ezt nyilatkozták - , szerintük ez az első botrány, amiben fideszes politikus keveredett! És mellé azt is nyilatkozták, ha már lehetett, hogy minden más fideszes politikus, a fiatalok is becsületesen gazdagodtak meg eszméletlenkurvagyorsan és szemérmetlen mértékben, de ők nem tudnak olyan esetről, amikor ez nem így történt volna - kivéve Mengyi Rolandot. Miközben másról sem szól a magyar közélet, hogy a fideszes politikusok és a vállalkozói holdudvar mennyi ezer milliárdot szivattyúz ki a költségvetésből és az EU-s támogatásokból. 

Vicces, egyre viccesebb. Ha én valódi becsületes emberként 10 év alatt keresem meg nettó egy Pasa parki lakás árát, és benne vagyok 20 év óta a legtöbb SZJA-t fizető 100, majd 150 ezer adófizető körében folyamatosan, s ennek ellenére nem vagyonosodtam meg, nos, akkor itt valaki hazudik. A becsületről, tisztességről, munkáról, jövedelmi helyzetről. És igen valószínű, hogy nem én hazudok arról, hogy itt az elmúlt 25 évben mikorl, mennyiből, mit nem lehetett biztosan megvalósítani. 

Vagy ellened akár, mekkora témában kezdene nyomozni a NAV? Gondolkodj el rajta. 

Hosszú életem számos gyakorlati tapasztalata során megismertem sok vállalkozót, akik valóban tövig nyomták a pedált, okosságuk útján gyorsítottak - többségüknek nem ép már valamije, fáj itt-ott, de képesek voltak ötletekre, emberek motivációjára, s így jutottak a gazdagodásig. Közben persze sokszor izzadtak, mint kurva a templomban, amikor rezgett fejük felett a léc ezek miatt, de a végsőkig kitartottak és túl élték. És akkor azt kell lássuk, mintaéletként, hogy Rogán Antal vagy akár Lázár János szinte mintaértékűen gazdagodtak meg pusztán a pártbeli érvényesülésük mentén. Mert hát lássuk, egyik se egy gazdasági zseni. Például nem közelítik Csányi, Demcsány nyilvános teljesítményeit, akik folyamatosan kockáztatják saját pénzüket, és sikert aratnak e kockázatok mentén. Nem mellesleg sok-sok magyar embernek adnak munkát - 20 év óta, folyvást. Aztán valahogy e tevékenységük közben egyszer sem kerültek a NAV (vagy leánykori nevén: APEH) látókörébe. 

1998-ban kb, annyit kerestem legálisan, mint Orbán Viktor miniszterelnök. Eszem és két kezem csinálmányáért cserébe a piacon. Aztán ő meggazdagodott, én meg nem. Pedig ha van valaki, akiről lehet tudni, hogy kétszobás lakást is csak akkor kapott BP-n, amikor képviselő lett, s Trabanttal parkolt sokáig a Kossuth téren, akkor ő biztosan az. Filmfelvételek, interjúk vannak erről, szóval nem lehet letagadni a múltat. Aztán sok év alatt nekik valahogy jobban beütött az élet - már 10 éve, ellenzékben is vagyonosabbak voltak, mint én. Pedig én nem változtattam, csak dolgoztam becsületesen, abban, amihez értek, befizettem az adót és járulékot minden jövedelmem után. Azt mégse sikerült tokaji meg egyéb földekre, ingatlanokra szert tennem. Nem mintha nem akartam volna én is - csak a nettóból nem futotta rá. Nem kaptam több milliós önkormányzati lakást, sem arra  elővételi jogot potom 500 ezerért. Hanem meg kellett építenem a magam költségén 25 milláért.

Hogyan tágult Rogán Antal Pasa réti lakása évről évre? Mi nem gyanús ebben? Vagy akármelyik fideszes képviselő gazdagodása az elmútt6 évben?

Megmondom. Rogán nagyon fókuszba szorult. Valahogy ki kellett menteni őt, hát beáldoztak egy parasztot. Egy Fidesz-parasztot. Mennyi Rolandot. Nincs kétségem afelől, hogy mint a hagyományos maffiában, kárpótolják őket a keresztapák - ha kell ülje le, ami kiszabatik, de itt, most muszáj valakinek elterelnie Rogánról a fókuszt, mert őt mégsem lehet leültetni, csak mert rávallott egy egyáltalán nem hülye magyar üzletember, akit pont Orbán tartóztattatott le, politikai okokból. Lássuk is, amit nézünk. És amit látunk, értsük is. Politika mindez, semmi más. Egyes maffiózók érdekérvényesítése, csak azt kell világosan látnunk, hogy igazából ki kinek a keresztapja. 

UPDATE: teljesen véletlenül az én humorom is Mennyi-re keresztelte Mengyit. De csak ma értesültem róla(nd), hogy a Fideszben is ezzel a becenévvel illeték őt már régebb óta. A sors ironikus :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: orbán maffia kormány tolvajok rogán keresztapa csalók scorsese mengyi vértestvérek


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8710426094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása