HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2016.12.03. 01:24 Mr. Waszabi

Decemberben bezár Magyarország???

Rodolfo, a híres bűvész mondta anno, hogy "figyeljék a kezemet, mert csalok". És hiába nézted, simán átvert még is. Na ja, de az Rodolfo volt, profi - és nem a Fidesz. Ők ugyanis nem is merik ezt a szlogent használni - hisz politikájuk lényegét lepleznék le ezzel. Mint például Lézer Johnnak a nyugdíjasok kormányzati lekenyerezésére, pardon, karácsonyi ajándékául szánt Erzsébet-utalványok kézbesítésére vonatkozó bejelentése. 

Könnyen lehet, hogy Magyarország kormányzatilag/közigazgatásilag bezárni kényszerül pár hétre decemberben, amennyiben Lázár kijelentései komolyak a nyugdíjasoknak köztisztviselők által személyesen kézbesítendő Erzsébet utalványokról. Vagy lehet - és sokkal valószínűbb -, hogy egy ilyen orbitálisan felháborító és elmebeteg elképzelést csak azért szellőztettek meg, hogy valami orbitális népátbaszásról tereljék el a figyelmet.

Ez lehet a médiák fideszes felvásárlása, de ha az elmúlt6évet nézem, akkor inkább valami saláta törvényt fognak átnyomni a közeli jövőben és erről akarják a plebsz figyelmét elterelni, de legvalószínűbb, hogy Rogánról akarják levenni a Jupiter lámpák fényét. Mint amikor az Alaptörvényt tolták a nép arcába, elfedendő a 3 milliárd dolláros, évi 10% kamatú amerikai államkötvény kibocsátást, ami az évszázad legrosszabb üzlete címért kiált ma is - viszont még a gyereked is fizetni fogja, 30 év múlva.

Gyakorlatilag orbitális kamu, amit ma Lázár János elővezetett, miszerint a Posta darabonkénti 480 Ft-os kézbesítési díja drágább, mint ha 30 ezer köztisztviselő + mindegyik mellé egy-egy biztonsági őr kíséretének bérköltségét kell az államnak fizetnie. Mert a postás lehet, hogy mindig kétszer csenget, de egy csengetése kevesebbe kerül, mint egy köztisztviselőé - lévén, nem egy fizetési kategóriába esnek. Szóval, valami kurvára nem stimmel ezzel az érveléssel - nettó hazugság, már így első ránézésre is. A kormánynak van ugyan 30 ezer kormányablakos köztisztviselője, viszont biztonsági őre messze nincs annyi, amennyi erre a feladatra szükséges. Ergo kva gyorsan, gyorsított közbeszerzésen fognak kiírni tendert valamelyik haver cégére a szükséges biztonsági őr-kapacitás beszerzésére. Persze, kibszott drágán. És már a biztonsági őrök bérlésén több költség veszett el, mint a postai 480 Ft-os kézbesítési díj. Ha a kormányablakos kézbesítő köztisztviselő bérét is beleszámítom, akkor meg akár a többszöröse is. Gyakorlatilag a kormány megint lop, ennyi történik. 

De felvet ez az elképzelés egyéb problémákat is. Ha Lázár szerint van szabad kapacitása 30 ezer köztisztviselőnek arra, hogy egy hétig kézbesítse a kormány nyugdíjasoknak szánt karácsonyi meglepetését, akkor az két dolgot jelenthet. Vagy azt, hogy egy hétre leáll az ügyintézés a kormány ablakoknál, vagy azt, hogy ennyien eddig sem csináltak semmi érdemlegest, nélkülözhetőt az ablak mögötti bürokráciában - vagyis az állam vagy pazarolni fog az adófizetők kárára, vagy eddig pazarolt. Szerintem mindkét eset egyidejűleg is valószínű. Más eset nincsen. És ebből a kényelmetlen szituációból a kormány már sehogy nem tud jól kijönni - vagy a miniszterelnökséget irányító miniszter szívott sokat valamelyik este, vagy szándékosan hazudott, hogy Rogánról magára irányítsa a média érdeklődését, vagy pedig valami orbitális népátbaszó törvényt akarnak átvinni a botrány árnyékában. Szóval, mindenképpen valami orbitális népátbaszásról szól az akció - az adófizetők pénzén. Már megint, ugye. 

Minden esetre egy biztos - ki fog derülni, hogy melyik eset forog fenn épp. Amiben biztos vagyok, hogy az ajándék utalványok kézbesítése nem olcsóbb a Lázár által vázolt módon, mint a postai. Egész egyszerűen nem jön ki a matek, ezt akkor is simán átlátja fejben magyar ember, ha nem bérszámfejtő a szakmája. Ebben ők sosem voltak erősek, de ez most nagyon látványos műbalhénak látszik, innen lentről legalábbis. Most már kíváncsi vagyok, miért kellett ez az eszement ötlet, és hogy mit akarnak, vagy miről akarják a figyelmet elterelni.  

68 komment

Címkék: politika fidesz botrány hazugság nyugdíj lázár erzsébet utalvány mi lesz?


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8412018157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rovid 2016.12.03. 21:48:06

tényleg matematika, az egyszerübb fajtából.2millió800ezer nyugdijas, kb. egy hét kihordás/= Lázá rés bandája hülye!

vackor1 2016.12.03. 22:17:21

Az állatorvos !!! ma mondta nekem, hogy nem vehetnek ki szabit dec.20-tól ( pedig Ünnep alatt ügyeletes, utána ment volna haza a családjához az ország másik részébe ) , mert utalványokat fognak hordani. Egy ember a kocsiban szigorúan járó motorral és amint a másik kiszállt, be kell zárni az összes ajtót.. Az volt a kérdése, hogy ki és mikor fogja az összes többi tennivalójukat elvégezni? Pl. a madárinfluenza miatt bármikor elküldhetik őket vidékre, de ezen kívül helyben is van elég dolguk - sorolt vagy hármat, nem jegyeztem meg - , nem mellesleg ha a helyi állatokkal bármi gond lenne, azt ki fogja ellátni???
Vicc ez a kormány megint....

morph on deer 2016.12.03. 23:24:01

@vackor1:
"Vicc ez a kormány megint...."

Ugye csak röhögtetni akartál..?
Hát nem sikerült...

BiG74 Bodri 2016.12.03. 23:57:34

@vackor1:
Ez nem vicc, ez tragikus. De mindjárt jönnek a megbízható fidesznyik elvtársak magyarázni.

Jakab.gipsz 2016.12.04. 00:00:03

Jósolgatunk, jósolgatunk?

Úgy se fog sikerülni, minek fárasztjuk magunkat, ne csináljunk semmit se, jobb tesszük ha bele sem fogunk, van még hasonló ötlet, egészen biztosan sokra fogunk jutni velük.

Mr. Waszabi 2016.12.04. 00:22:04

@vackor1: állatorvos? Na, egyre jobb. A Lázár-féle nyilatkozat még csak a kormányablakos ügyintézőkről szólt...

sírjatok 2016.12.04. 01:27:33

jó adnak, de nem eleget, de nem jól, nem jókor, mi ez már, megalázó, tiszta szar, különben is csak a szavazatokér' csinálják

Jaj de jó hallgatni ezt a nyüfögést :D

degeco 2016.12.04. 05:19:04

Egyszerű a képlet: a kutya is ahhoz dörgőlődzik, aki kézzel eteti. Ha csak elé dobják a kaját akkor is megeszi de nem tudja kitől jött.
A rezsim azt akarja láttatni, hogy törődik a nyugdíjasokkal és ez a személyes kiszolgálásban (is) megjelenik.
Azt persze nem értem, hogy miért nem látják, hogy egy ilyen hablonyárpi trükk csak szánalmas mintegy kétségbeesett próbálkozásként jön majd le.

nu pagagyí 2016.12.04. 07:19:22

A Fidesz leteszteli elég kezes-e a közigazgatás, képes-e egy abszurd baromságot nyekk nélkül, olajozottan végrehajtani. Felkészülés ez a későbbi undorító feladatokra.

MagasMacska 2016.12.04. 08:08:31

Istenien csinálják. Adnak valakiknek valamennyit, és gondoskodnak róla, hogy az összes többi megutálja miatta őket. Egy hét múlva már megint a rohadt nyuggerek ellen fog mindenki fújni, a nyugdíjasokban meg az tudatosul, hogy őket csak Orbán szereti, vagyis mindent Orbánért... Ügyes.

Burgermeister 2016.12.04. 08:13:36

A walton adja a bizti őröket...az meg tuggyuk kinek az érdekeltsége! Erről szól az egész.

Unbiased 2016.12.04. 08:15:35

Vajjon beleroppant volna a gazdaság, ha Erzsébet utalvány helyett hozzácsapnak tízezer forintot a decemberi nyugdíjhoz? Tudom, hogy az utalvánnyal korlátozni akarják a felhasználási lehetőségeket, de olvasva a kézbesítés körüli nehézségeket, mindenki jobban járt volna.

sZulamith 2016.12.04. 08:31:25

Egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire nem átgondoltan történnek a dolgok. A kormány tagjai tele vannak IQ-val, és képesek blindre bedobni egy ötletet. Azért belenéznék egy-két tag fejében mit gondolnak a fönőkükről, az ötletéről, amit most nekik kell kimagyarázni:)

Visceroid 2016.12.04. 08:54:22

De ez egyébként nem úgy fog történni, hogy jó, megígérték karácsonyra, de valakihez csak júniusban fog odaérni, mert ennyi a kapacitás? Jó öreg magyaros tempó. Egyedül az idővel lesznek elcsúszva, de mindenki megkapja a magáét, és mindenki örülni fog (előbb-utóbb).

Vagy csak egyszerűen mondtak valamit a levegőbe, és nem fog történni semmi. Úgy sem érdekel senkit.

2016.12.04. 09:00:53

Akik véletlenül nem lennének tisztában a környezettel...
- Az önkormányzatok jó része ad karácsonyi utalványt december elején.
- A nyugdíjas vagy meghatalmazottja besétál a hivatalba és átveszi.
- Aki nem tud bemenni, a családsegítő kiviszi neki, ahogy szokta.

Namost, ha ugyanitt, ugyanazok az emberek ugyanolyan nyugodt körülmények között egy szép kormányzati köszönőlevél kíséretében még egy 10eFt-os Erzsébet utalványt is átadnak neki, akkor mi van?

1: Nem beszél az ország napokig arról, hogy a kormány 10eFt ajándékot adott a nyugdíjasoknak.

2: Nem ég bele 2.7 millió szavazó agyába, hogy ezt személyesen Orbán Viktor intézte el.

3: Nem lehet könnyen kiszűrni, hogy a kormánytisztviselők közül kinek van még gerince, mert azt kicsit zavarja, hogy az egyébként elcseszett új iktatórendszer nyűgjein, a jövő évre hozzájuk vágott új feladatokhoz járó képzéseken kívül három napra postások is lesznek (ami persze az ügyek határidejét nem módosítja).

Értem?

sőőtnagyonis 2016.12.04. 09:04:52

Engem nem kenyereznek le ezek a tahók.
Csak a 27%-os adó bevezetésével elvettek tőlem évi 120 ezret, az hat év alatt 720 kFt Ez csak natúr a deviza mutyijuk tavábbi három misit kóstál, amit ők saját jövedelemnek halatyolnak.
Elhúzhatnak a francba, ha nem akarják, hogy lehányjam őket.

$pi$ 2016.12.04. 09:23:14

@Mr. Waszabi: "állatorvos? Na, egyre jobb. A Lázár-féle nyilatkozat még csak a kormányablakos ügyintézőkről szólt... "

Igen, biztos a névtelen állatorvost idéző névtelen hozzászólónak van igaza és állatorvosok fogják kihordani a nyugdíjat.

De hülyék vagytok b+!

Netuddki. 2016.12.04. 09:24:46

Az újságírók hol vannak?

1. Az első és legfontosabb kérdés, hogy miért kell utalványokkal baszakodni, amikor minden nyugdíjasnak van bankszámlája?

2. A másik kérdés, hogy ennek a "kivitetjük a dógozókkal" mi a háttértörténete?

Teljesen biztos, hogy amikor a postával közölték, hogy 2 hét alatt majd 3 millió utalványt kellene kivinniük, szépen beintettek az ötletre.
Erre jött a durcis óvodás fideszdroid válasz, hogy akkor majd megoldjuk bazmeg. Mindegy milyen áron. Most úgy néz ki, hogy 5000Ft/címzett lesz ennek a költsége.

Na, akkor egy hogyvolt:
1. Maradt 27 milliárdnyi Böske utalvány. Jövőre meg fog szűnni.
2. Valamelyik észlénynek eszébe jutott, hogy meg kellene vele kampányolni a nyuggereket (fideszes szóhasználat). Karácsony, választások, ecetera.
3. Posta beint amikor meghallják, hogy ennyi utalványt kéne nekik borítékolni, megcímezni, kiszállítani.
4. Az eszement ötlet fokozása. Ha a posta nem, akkor úgyis van annyi léhűtő állami alkalmazott, vigyék ki ők.
5. A helyzet fokozódik. Nem flangálhat senki egyedül ennyi pénzzel, kell biztonsági őr is.
6. Többe kerül a leves mint a hús. Gratula, az ostobenkó orbán rezsimnek!

Tanulság?
Az utalványos balfaszkodás a kivonata annak, hogy hogyan hozzák a törvényeket ezek a tehetségtelen, semmirekellő, tolvaj mocskok. Idéig szerencséjük volt. Idáig szerencsénk volt...

$pi$ 2016.12.04. 09:31:13

Szerintem a demokratikus baloldalnak fel kellene vállalnia ezt a témát! Tüntetések, transparensek, "nehogy már az orbán adjon külön pénzt a nyugdíjasoknak" meg "semmi pénzt a nyugdíjasoknak", ilyesmi.

Előra, hajrá! Én nekik drukkolok. :D

Netuddki. 2016.12.04. 09:32:05

@MagasMacska: Ostobaság, senki nem fog e miatt a nyugdíjasokra "fújni". Se macska se ember...

Netuddki. 2016.12.04. 09:34:33

@$pi$: Te ostoba, mocsok, tolvaj hazug fideszes! Gyenge próbálkozás volt ez az utalványos kampány, hogy a zembereket a nyuggerek (fidesz szóhasználat) ellen uszítsátok.
De ebbe is belebuktatok, csak azt sikerült demonstrálni mekkora egy balfasz emberek hozzák a törvényeket Magyarországon.
Hülye fideszesek, fideszes tolvaj hülyék!

vackor1 2016.12.04. 09:48:59

@$pi$:
Már máskor is olvastam az érdemi hozzászólásnak nem igazán nevezhető, mélysötét butaságaidat , de eddig nem reagáltam - ilyenre nem szokásom - ,mert nem az én állításomba kötöttél bele gusztustalan módon, és még most sem írom, hogy hogy iióa vagy - ezt megtetted te magad azzal, hogy hogy amiről én tudom, hogy igaz, te hazugságnak állítod , innen logikus, hogy egyikőnknek nem lehet igaza , bár szerintem ezt sem érted - és igazából most sem teszem , pedig most az én szavamat vontad kétségbe, anélkül, hogy tudnád ki vagyok - amúgy bármikor szívesen találkoznék veled és a hozzád hasonló ész nélküli firkálókkal , csak egy lenne , aki vállalja is magát élőben és nem csak a neten "nagyfiú" - és igaz-e , amit írtam . Megnyugtatlak, hogy tegnap volt nálam oltást adni a doktornő, akkor mondta én meg elhiszem neki, mert egyrészt mi oka lenne valótlanságot állítani , pláne honnan venné a technikai lebonyolítás mikéntjét ? Valószínűleg onnan, hogy már közölték vele , ahogyan azt is, hogy szabiról ne is álmodjon , igaz, hogy az már a két ünnep közötti időről szól , szóval ennyit arról, hogy 24-ig minden nyugdíjashoz el fog jutni az utalvány és ezt már MOST tudják a nagyszerű vezííííreid... Írhatnám, hogy a hányinger és az undor kerülget tőletek - nagyjából minden egyes cselekedetektől - de még csak ezt sem teszem..
Kifejezetten megkérlek, hogy ne válaszolj , te nagyon nem éred el az ingerküszöbömet, nem csak vitapartner nem lehetsz soha egy értelmes embernél, még csak vitageneráló sem , amúgy meg nem vívok párbajt fegyvertelennel , a mi köreinkben az nem szokás.. Szellemit pláne nem.. Ha ezt nem érted, akkor kérdezd meg valakitől, akinek az agya többre is szolgál mint, hogy vegetatív üzemmódban tartsa a testét.

M_R 2016.12.04. 10:08:12

1. A "kúrmányhivatalokban" erre a postás munkára azokat fogják kijelölni, akik valami matt "feketeseggűek" - vagy kezdő fiatal dógozó (akik más most írják a CV-t hogy más munkahelyet traláljanak).

2. Ennyi biztonsági őr nem lesz, főleg nem "ingyé..)

3. Fentiek folyománya, hogy a szopatott kúrmányhivatali alkalmazott (biztonsági őr nélkül) nem fogja bevállalni hogy 2-3 millió forint értékű utalvánnyal utazgat. Ergo otthon hagyja az utalványokat és inkább kinyomtat a hivatalban pár ezer "Kedves nyugdíjas! Utalványéért fáradjon be a hivatalba ügyfélfogadási időben."

M_R 2016.12.04. 10:09:07

1. A "kúrmányhivatalokban" erre a postás munkára azokat fogják kijelölni, akik valami matt "feketeseggűek" - vagy kezdő fiatal dógozó (akik más most írják a CV-t hogy más munkahelyet traláljanak).

2. Ennyi biztonsági őr nem lesz, főleg nem "ingyé..)

3. Fentiek folyománya, hogy a szopatott kúrmányhivatali alkalmazott (biztonsági őr nélkül) nem fogja bevállalni hogy 2-3 millió forint értékű utalvánnyal utazgat. Ergo otthon hagyja az utalványokat és inkább kinyomtat a hivatalban pár ezer "Kedves nyugdíjas! Utalványéért fáradjon be a hivatalba ügyfélfogadási időben."

Vagyis ez olyan lesz mint a mesebeli okos lány: vitt is ajándékot meg nem is...

M_R 2016.12.04. 10:12:15

1. A "kúrmányhivatalokban" erre a postás munkára azokat fogják kijelölni, akik valami matt "feketeseggűek" - vagy kezdő fiatal dógozó (akik más most írják a CV-t hogy más munkahelyet traláljanak).

2. Ennyi biztonsági őr nem lesz, főleg nem "ingyé..)

3. Fentiek folyománya, hogy a szopatott kúrmányhivatali alkalmazott (biztonsági őr nélkül) nem fogja bevállalni hogy 2-3 millió forint értékű utalvánnyal utazgat. Ergo otthon hagyja az utalványokat és inkább kinyomtat a hivatalban pár ezer "Kedves nyugdíjas! Utalványéért fáradjon be a hivatalba ügyfélfogadási időben."

Vagyis ez olyan lesz mint a mesebeli okos lány: vitt is ajándékot meg nem is...

Közben a "nem kézbesítő" hivatalnokok is szopni fognak, mert napi több száz nyugdíjas fog tobzódni az utalványát követelve (mert hogy nem fogják tudni rákényszeríteni őket a "húzzon sorszámot" szerencsejátékra - amin az "ön előtt várakozók száma 375"áll )

Ezzel egy csapásra 3 dolgot elértek:

M_R 2016.12.04. 10:18:45

- a hivatalok dolgozói szidják a Lézerjani és társai kurva anyját
- a "postázó" hivatalnokok szidják Lézerjani és társai továbbá a nyugdíjasok kurva anyját
- a nyugdíjasok (akik majd mehetnek sorba állni a hivatalba) szidják az összes hivatalnok kurva anyját

Mindez ismét remek alkalom hogy jó sok ember szidja valaki kurva anyját...Közben mehet tovább a lopás, helikopterezés, ingatlanmutyi és társai...

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2016.12.04. 10:52:33

Itt valaki marha sokat lop, a "Nyugdíjasok ajándékozása" címszó alatt. Ugyanis, amennyiben csak az ajándékozás a lényeg, akkor kiküldetik a nyugdíjjal, ingyen és bérmentesen!

efi 2016.12.04. 11:20:26

Postázásra felkészül: tanári kar. Jön a téli szünet 21-től, ráérnek...

sőőtnagyonis 2016.12.04. 11:36:47

@M_R:
Tulajdonképpen ez a feladat maga a lopás, mert az általam ÚTÁLVÁNYNAK titulaált küldemény, maga a fertő. Ez az összeg, rosszul szervezett elkapkodott intézkedés, olyan Lézerjancsi kaliberű amit már Csányi is megénekelt. Ha pénzt küldtek volna azzal el lehetne számolni, utalni, de így a mutyizóknak mesés jövedelem, az állam újabb megfejésére. CSak egy jólbejáratott rendszer jutalmazása a cél, a számlára uatalt pénz helyett. Kiváltságos elfogadók gazdagságfejlesztő reklámfogása, a közalkalmazottakat házicselédnek tekintő tótumfaktumok ingyér dolgoztatják az alkalmazottakat.

$pi$ 2016.12.04. 11:48:01

@vackor1: "Ha ezt nem érted, akkor kérdezd meg valakitől, akinek az agya többre is szolgál mint, hogy vegetatív üzemmódban tartsa a testét. "

Aha, mert én terjesztem, hogy állatorvosok fognak nyugdíjat kihordani. Vagy csak azért vagyok vadbarom, mert nem hiszem el? Ez úgy megy, hogy minél vadabb dolgokat hiszek el annál okosabb vagyok?

$pi$ 2016.12.04. 11:51:06

@Tibi !: "De ebbe is belebuktatok,"

A mésik hülye, aki meg van győződve, hogy én vagyok maga a patás.

Figyu: megbukik a fidesz, egy árva könnyet nem morzsook el értük. Titeket azért sajnálli foglak, agyvérzést fogtok a vona alatt kapni. :D

_Molly 2016.12.04. 12:02:36

Azért én szeretnék légy lenni a falon, amikor a hivatalnok-Jolánka becsönget a rózsadombi luxus-nyugdíjasokhoz
(-ügyvédek,
-média-személyiségek
-orvosok
-sportolók
-politikusok
-vállalkozók
-szervezett bűnözési szakemberek)

villájába, hogy reszkető kezekkel próbálja meg kézbesíteni azorbán úr ajándékát...

A biztonsági őr (házvezető nő, komornyik) persze nem engedi be a villába, hanem úgy elhajtja, hogy a lába nem éri a földet.

Persze az is lehet, hogy a jószívű gazdag majd azt mondja, tartsa meg magának!

És akkor Jolánka röhögve fogja majd mutogatni a Józsefvárosba beosztott kolléganőinek, hogy neki milyen mákja van, mert aznap több tucat tízezres utalványt gyűjtött be saját magának.

Ez is lehet egy fogatókönyv, nem?

patkányarcúáginéni 2016.12.04. 12:25:00

@Tibi !: A te kurvaanyádat, alja ballibbant!
Ez hogy tetszett?

MACISAJT 2016.12.04. 13:36:14

@vackor1: "Megnyugtatlak, hogy tegnap volt nálam oltást adni a doktornő, akkor mondta én meg elhiszem neki, mert egyrészt mi oka lenne valótlanságot állítani , pláne honnan venné a technikai lebonyolítás mikéntjét ? Valószínűleg onnan, hogy már közölték vele , ahogyan azt is, hogy szabiról ne is álmodjon , igaz, hogy az már a két ünnep közötti időről szól , szóval ennyit arról, hogy 24-ig minden nyugdíjashoz el fog jutni az utalvány és ezt már MOST tudják a nagyszerű vezííííreid.."

Aha. Nevezd hát meg egyszerűen és konkrétan azt a közigazgatási területet, ahol az állatorvosok állami közalkalmazottak, akiket ráadásul most köteleznek utalványok kihordására..:P

Mert van három lehetőség:

1. Úgy hazudsz mint a vízfolyás.
2. Az állatorvos is hazudott mint a vízfolyás, és megtalálta erre megfelelő alanyát.

A harmadik nyitva van...

MACISAJT 2016.12.04. 13:41:17

Azok a nyuggerek akik a 2002-es választásokon beszopták lendvai ildikó néne 19 ezer forintos "csekkjeit" még élnek ? Mert akkor azt a trükköt a ballibák szerették..

Emlékeztetőül:

Megsértette a jóhiszemű joggyakorlás elvét Lendvai Ildikó - állapította meg jogerős ítéletében a Fővárosi Bíróság. A szocialista politikus 2002-ben a „kormányváltó” szórólapján a nyugdíjasoknak ígért 19 ezer forintot úgy állította be, mint „Kártérítés jogcímén a polgári kormány által 1998 óta jogtalanul elvett összeg ellenértékét”.

_Molly 2016.12.04. 14:04:01

@MACISAJT:
@$pi$:

Bocsi, nem akarok beleszólni a vitátokba, de úgy tűnik, simán létezik olyan állatorvos, aki köztisztviselő is egyben. Ezt találtam:

"A Magyar Állatorvosi Kamara kettôs szakmai feladatkört lát el, egyrészt bekapcsolódik az állategészségügyi feladatok ellátásába (..), valamint szakmai támogatást nyújt az állatorvosok számára. Államtól átvett közigazgatási, illetve más szakmai feladatként részt vesz...stb."
(maok.hu/a_kamararol_1 )

sorbacsillag 2016.12.04. 14:25:35

Kommunista nyugdíjjasnak nem jár.

MACISAJT 2016.12.04. 14:27:06

@_Molly:

Biztos jó szándékkal, de azért ne keverd a kamarát az állatorvossal..

_Molly 2016.12.04. 14:45:24

@MACISAJT:
Oké, de közigazgatási feladatot csak köztisztviselő láthat el, civil nem.
Így értettem.

vackor1 2016.12.04. 15:47:36

@_Molly:

Köszönöm, de hagyd csak, felesleges , van itt a blogszférában 10-15 nick - lehet, hogy ugyanaz a 2-3 lény több regen - , akiknek értelmetlen írni, legjobb ha átugrod a kommentjeit , ahol lehet szűrni, ott legalább nem is látod a marhaságaikat. Látod, csak mondja, mondja , és közben egyszerűen tényekkel lehet cáfolni, hogy hülyeséget beszél , amúgy meg a világ legkönnyebb dolga erről megkérdezni egy állatorvost és máris nincs miről beszélni, egyértelműen kiderül, hogy melyik állítás az igaz.. Ennyire egyszerű.
Ez amúgy sem vita, nem vitázom szellemileg fegyvertelenekkel, egyszerűen nincs kivel.

Ha lett volna annyi eszük , hogy előbb utánanézek , annak, amit én most megtettem - mert egyszerűen elképeszt, hogy léteznek ilyen lények ( bár ezek itt a blogokon ismert "munkássággal rendelkező" izék ) , akik ismeretlenül kétségbe vonják akár az én, akár más szavait, pláne, amikor már ezerszer kiderült, hogy kilógnak a fijjjjjug seggéből - , akkor nem állítottak volna ki ismét bizonyítványt saját magukról ..

Mondjuk tudom, hogy a lentebb bemásolt tények ismét nem fogják az ilyenféléket zavarni a saját baromságaik mantrázásában , egyszerűen magukat képzelik az etalonnal egybegyúrt non plus ultrának , bár ha rendelkezne egyik is minimális olvasottsággal , akkor lehet, hogy találkozott volna már a - figyelj csak ! - HATÓSÁGI állatorvos kifejezéssel , és akkor még azt sem kellett volna tudniuk , hogy vannak állami alkalmazásban IS álló állatorvosok.. Ez azért elég ciki , nem ? Ja, tudom, nekik nem...

Mondjuk ha azt sem értette, hogy a mentális szalonképtelensége okán felesleges reagálnia , akkor mit is várjon az ember .. ( valami wmiki, fracois77 , meg ballib cenzúrázók, meg röf, birca és még páran legalább ezt felfogták régebben )

Nos, tessék:

"395/2015. (XII. 12.) Korm. rendelet
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény felsőoktatásban való végrehajtásáról és a felsőoktatási intézményben való foglalkoztatás egyes kérdéseiről

[Az Nftv. 24. § (6) bekezdés e) pontjához és a Kjt. 70. § (2) bekezdéséhez]

[A Kjt. 79/C. §-ához]

8. §
(8) Klinikai állatorvos munkakörbe kell besorolni azt a közalkalmazottat, aki mesterfokozattal és állatorvos szakképzettséggel rendelkezik, és a felsőoktatási intézmény képzési feladatához kapcsolódóan állatorvosi feladatokat lát el."

Opppppssssssss

Gondolom szerintük az is rendben van, hogy ha van erre kapacitásuk a hivataloknak, akkor baromi sokan nem csinálnak semmit , csak eltartjuk őket vagy vagy az eddigi amúgy se rövid ügyintézési határidő fog még jobban megnövekedni. Vajon melyik az okés szerintük? Bármelyik eset is a valós - esetleg mindkettő ? - mindegyiket mi fizettük/fizetjük és egyáltalán nem hatékony. Na, innen már lényegtelen is , hogy kik viszik majd az utalványokat.
Aztán van egy emberi része is a szememben: sok közalkalmazottnak/köztisztviselőnek élnek a szülei/rokonai máshol és lehet, hogy az Ünnepet vagy a köztes időt együtt szerették volna eltölteni, talán már régóta tervezték, Uram bocsá' , pl. nyáron nem vettek ki ezért szabadságot, hogy majd év végén megtehessék.
Na, annak most egy barom/ésszerűtlen/felesleges döntés - persze valószínű így lehet megint nem keveset lopni vagy egyszerűen terelni pl. rogán disznóságait , mert ez a hülyeség max. erre jó - miatt lőttek...

A normálisaktól elnézést kérek, hosszú lett, de dühít az emberi butaság és most "kijött" :))) és ezennel be is fejezem ezt , több forrásból tudom biztosan , hogy igazam van, nincs mit hozzátenni/magyarázni, pláne vitatni.

Skankhunt42 2016.12.04. 16:02:45

@vackor1: te állat vagy? vagy milyen oltást adott az állatorvos?

$pi$ 2016.12.04. 16:18:06

@_Molly: "Bocsi, nem akarok beleszólni a vitátokba, de úgy tűnik, simán létezik olyan állatorvos, aki köztisztviselő is egyben. Ezt találtam:"

"A Magyar Állatorvosi Kamara kettôs szakmai"

Fenéket! Figyu! Az állatorvos az orvos, aki állatokat gyógyít. A köztisztviselő pedig közigazgatási feladatokat lát el. Ez lefordítva azt jelenti, hogy "irodista".

A magyar állatorvosi kamaránál dolgoznak köztisztviselők. Irodában. Nem gyógyítanak állítokat, hanem papírokkal dolgoznak.

De másképpen mondom: amikor dolgozol valahol, ott van munkaköri leírásod. Bele van írva, hogy mit kell csinálnod. Enélkül nem dolgozhatsz, vili? Ha nincs beleírva valami a munkaköri leírásba, akkor nem csinálod. Ha azt mondják, pl. egy általános iskolai tanárnak vagy egy buszsofőnek, hogy takaírsa ki a retyót, akkor azt mondja, hogy "pofa stokiba".

Namost képzeld el mekkora parasztlázadás lenne, ha azt mondanák az állatorvosoknak, hogy kézbesítsenek. Akkora parasztlázadás lenne, hogy azt öröm nézni. Mi a fenének vállalná ezt a ballépést bárki?!

$pi$ 2016.12.04. 16:25:24

@vackor1: "de dühít az emberi butaság"

Szeirntem te összekeved a közalkalmazott és a köztisztviselő fogalmát.

Az is gyanús, hogy a következő két nyelvi szerkezet közti különbség nem világos neked:

1. köztisztviselők fogják kézbesíteni
2. minden köztisztviselő részt vesz a kézbesítésben

Máskülönben teljesen érthetetlen hogyan jutunk el odáig, hogy az állatorvosok nyugdíjat kézbesítenek.

Okés, akkor következzen ebből egy vizsgakérdés:

Az ELTE rektora közalkalmazott. Következik -e ebből az, hogy az ELTE rektora hamarosan nyugdíjasoknak fog küldeményeket kézbesíteni.

:D

MACISAJT 2016.12.04. 17:20:38

@vackor1: "A normálisaktól elnézést kérek, hosszú lett, "

Ugyan. Azért lett hosszú hogy hátha ne vegyük észre hogy hiányzik belőle az egyetlen lényeges elem a sok felesleges hablaty között.

Éspedig az a konkrétum hogy hol történt ez a csodálatos esemény melyben állatorvosokkal vitetnék ki-beszámolód szerint- a kormányhivatalok a nyugdíjasoknak az utalványokat...

Nyihihi:P

MACISAJT 2016.12.04. 17:26:25

@_Molly: "Oké, de közigazgatási feladatot csak köztisztviselő láthat el, civil nem.
Így értettem. "

Na, ebbe belebonyolódtál mint macska a gombolyagba..:)

Mi köze van a köztisztviselőnek a közalkalmazotthoz, valamint mi köze(pláné miféle alá- vagy felülrendeltségi viszony) van/volna egy kormányhivatal és egy állatorvosi kamara vagy pláné egy kormányhivatal és egy állatorvos között, ami azzal járna hogy előbbi utasíthassa utóbbiakat utalványok kihordására? :P

$pi$ 2016.12.04. 22:17:17

@MACISAJT: 'kormányhivatal és egy állatorvos között'

Olyan jókat röhögök amikor így eszembe jut mennyi ideig tartana egy ilyen beszélgetés.

- Doktor úr, hordja ki a leveleket!
- Anyád!

Egyszerűen nem tudom kiverni egész nap a fejemből milyen képet vágna a doki. :D

2016.12.05. 06:06:17

@$pi$: Értem én, hogy minden blog végén a "hülye tahó akinek nem tetszik a kormány" üzenet kell legyen az utolsó, de azért még egyszer ideírnék néhány TÉNYT. Persze ezek nem szoktak zavarni téged, ha már megvan a véleményed... :-D

- Az önkormányzatok jó része MOST IS AD karácsonyi utalványt december elején.
- A nyugdíjas vagy meghatalmazottja MOST IS BESÉTÁL a hivatalba és ÁTVESZI.
- Aki nem tud bemenni, a családsegítő MOST IS KIVISZI neki, ahogy szokta.

Másrészt, a Posta a 10000Ft-os utalványt, ami nekünk egyébként darabonként 15000Ft-ba kerül, 500Ft-ért kézbesítené. Meglepő módon ez a cég PONT ERRE VAN KITALÁLVA, EZT CSINÁLJA, az alkalmazottak EZÉRT KAPNAK FIZETÉST.

Namost, ha ugyanazok az emberek ugyanolyan nyugodt körülmények között egy szép kormányzati köszönőlevél kíséretében még egy 10eFt-os Erzsébet utalványt is átadnak minden nyugdíjasnak, akkor mi van?

1: Nem beszél az ország napokig arról, hogy a kormány 10eFt ajándékot adott a nyugdíjasoknak.

2: Nem ég bele 2.7 millió szavazó agyába, hogy ezt személyesen Orbán Viktor intézte el.

3: Nem lehet könnyen kiszűrni, hogy a kormánytisztviselők közül kinek van még gerince, mert azt kicsit zavarja, hogy az egyébként elcseszett új iktatórendszer nyűgjein, a jövő évre hozzájuk vágott új feladatokhoz járó képzéseken kívül három napra postások is lesznek (ami persze az ügyek határidejét nem módosítja).

Értem?

$pi$ 2016.12.05. 09:04:06

@Kedves Loránd x: "Értem? "

Nem, nem érted. Én egy szóval sem mondtam, hogy jó vagy rossz dolog a nyugdíjasoknak pénzt adni, jó vagy rossz dolog a postával küldeni.

Én egyszerűen annyit mondtam, hogy nevetségesnek tartom azt az állítást, miszerint a kormány az állatorvosokkal akarja kihordatni a küldeményeket.

Ettől te még nyugodtan szeretheted vagy gyűlölheted orbán viktort, nyugodtan megtarthatod a meggyőződést miszerint sztálin óta ilyen gonosz ember nem létezik és gyűlölni kell még azt is aki nem gyűlöli.

2016.12.05. 09:41:59

@$pi$: Nem, nem érted. Én egy szóval sem mondtam, hogy "sztálin óta ilyen gonosz ember nem létezik és gyűlölni kell még azt is aki nem gyűlöli". Nem tehetek arról, hogy mit álmodsz a szavaimba.

Én egyszerűen annyit mondok, hogy a 30000 kormányhivatalnokot postásnak beállítani, és 3 nap alatt karácsonykor a nagy keresztényi szeretet nevében 2.7 millió címzettnek ÍGY eljuttatni az Erzsébet utalványt az indoklásaival együtt nettó baromság. Ez egyszerű matek, semmi köze az érzelmekhez. Persze nyilvánvaló, hogy miért tereled ebbe az irányba.

De ha már felhoztad: Orbánt nem utálom. Soros kiképezte forradalmárnak, csak aztán itthagyta a nyakunkon. Na és? Akinek bejön a faluvégről királlyá emelkedő mesehős, az "új magyar mítosz", jogosan örül neki. Nekem nem jön be, mert szerintem volt már ilyen és nem lett jó vége. Na és, kit érdekel? Egyedül a saját középtávú terveimre van hatással (ahogy azt egyébként három évvel ezelőtt pontosan megjósoltam: hajnalvilag.blogspot.hu/2013/10/kedves-lorand-elemez.html ).

Relax. Remélem "odafent" is rájönnek, hogy a vircsaft megvolt, az egyszerű megoldás kéznél van, és nem akarják tovább szívatni a saját embereiket. Ennyi.

$pi$ 2016.12.05. 09:51:24

@Kedves Loránd x: "Én egyszerűen annyit mondok, hogy a 30000 kormányhivatalnokot postásnak beállítani"

Mondjad! Semmi köze ahhoz, amiről beszéltem, de mindegy.

Amúgy semmi köze ahhoz sem, amit a fideszes csávó beszélt, ő nem mondott 30000 kézbesítőt és "kormányhivatalnokot" sem. Nem csoda, nincs is olyan, hogy "kormányhivatalnok".

"Orbánt nem utálom." "a faluvégről királlyá emelkedő mesehős"

Jappersze. Nem útálod, csak nem tudod megállni, hogy róla beszélj, nem tudod megállni, hogy néhány gúnyosnak szánt megjegyzést el ne eressz abba az irányba.

Még egyszer: állatorvosok viszik ki a cuccost? Nem? Pont.

2016.12.05. 09:54:52

@$pi$: Oké, a te szinteden:

1: POSTÁS kivihetné?
2: UGYANAZ a hivatali rendszer a SZOKOTT módon kioszthatná?

IGEN.

Akkor mi ez az egész baromság?

$pi$ 2016.12.05. 10:05:30

Egyébként leírom miért vagyok kiadva az ilyen "orvos viszi ki" típusú marhaságokra. Mert mindig ugyanaz a recept:

1. Adva van egy tákékozatlan index hozzászóló, akinek gőze nincs a témáról. Ebből persze van elég.

2. Azt azonban pontosan TUDJA az illető, hogy ő sokkal jobban ért MINDENHEZ mint az illetékesek, a szakemberek, az iskolát végzettek, akik egész életében csak semmibevették őt. Ilyen srófra jár a fél magyar társadalom agya. Proletárgondolkodás.

3. Az illető kitalál valami irtózatos baromságot, "biztos így van" alapon.

4. Ezek után a csávó irtózatosan felháborodik azon, amit épp az imént talált ki. Micsoda baromság már megint? EZEK milyen hülyék már megint?

5. Veri a tamtamot hetekig, a többi hozzászóló kórusban szűköl, a 444 átveszi, az index kirakja a címlapra, mindenki fel van háborodva. Csiszolják, finomítják a történetet, az összeget, az érintettek számát behangolják, hozzáteszik a "valahol felsír egy gyerek" díszitéseket.

6. Bárki aki tiltakozik, hogy az egész baromság ledorongolják, elvégre már megint a hatalmat, a kormányt, a pártot védi. Akasztást, lincselést, forradalmat követelnek, a kormány monnyonle, hiszen újfent kiderült, hogy micsoda baromságot csinált.

Állandóan ez megy... :(

$pi$ 2016.12.05. 10:14:50

@Kedves Loránd x: "Oké, a te szinteden:

1: POSTÁS kivihetné?
2: UGYANAZ a hivatali rendszer a SZOKOTT módon kioszthatná?"
IGEN.
Akkor mi ez az egész baromság? "

Ki a francot érdekel? Hol érdekel engem, hogy a nyugdíjat b+ hogyan viszik ki?! Te szakember vagy, te értesz hozzá? Nem, nem értesz hozzá! Ha majd érdekelni fog a téma, akkor utánanézek valaki olyannál, aki ehhez az egészhez ért.

Amihez értek, hogy nem az állatorvosok viszik ki a pénzt azzal foglalkozom. Azzal, hogy a posta díjszabása mi, hogy mennyibe van az állami alkalmazottak szabadidejét erre felhasználni, hogy mik a határidők, hogy miért döntöttek így, sőt... tudod mit?

Az sem érdekel, hogy jó vagy rossz döntés -e ezekkel az emberekkel kivitetni a cuccost! Miért érdekelne? Az újságot egy csomó helyen a hírlapkiadó embere hordja ki, a reklámújságot egy másik ember, a postát egy harmadik, a csomagot egy negyedik. Van olyan nap, hogy hárman hoznak postát hozzám csak a magyar postától. Megéri? Jó ez így? Nem érdekel!

Nem érdekel, mert jelentéktelen, nem foglalkozhatok mindennel. Ha az orvosokkal vitetnék ki a cuccost, az érdekelne, az már jelentős dolog lenne.

2016.12.05. 10:22:56

@$pi$: Már megint jobban tudod, hogy mihez értek. Próbáltam utalni arra, hogy bocsi, igen, már megint tudom, hogy miről beszélek - de sajnos nem tudsz olvasni, ha ideges vagy. Valami hős-szindróma ez nálad? Sajnos nekem is van, baromi nehéz kijönni belőle... Jobbulást mindkettőnknek ;-)

vackor1 2016.12.05. 12:41:24

@Kedves Loránd x: Csodálom, hogy neked még van idegzeted az ilyenekhez.
Nem vetted még észre, hogy mindent jobban tudnak ÉS mindent csak ők tudnak?
Egy pillanatig nem képesek elgondolkodni azon, hogy esetleg máshogy is lehet mint ami/ahogy a világukban létezik.
Most kezdjem el nekik bizonygatni, hogy de igen, márpedig az itteni EGYIK állatorvosnak - abban a rendelőben dolgozik vagy három , mert amúgy Siófokon van másik állatorvos is - igenis azt mondta a főnöke, hogy nem vehet ki szabit a két Ünnep KÖZÖTT - nem is előtte !, amiről lázárék makogtak, de majd ezt is konkrétan meg fogjuk tudni, hogy vajon az Ünnep előtt minden nyugdíjas megkapta-e az utalványt vagy nem sikerült, ugye ez is konkrét , egyértelmű dolog lesz - és részletesen elmondta, hogy milyen módon kell kivinniük - gépkocsiban a másik ember , járó motor és azonnal lezárt ajtó , még azt is mondta, hogy napi 100 kézbesítés a terv vagy az elvárt erre nem pontosan emlékszem - az utalványokat, erre jön pár iióa , aki szerint ez kamu és ennyi az érvük. Az nem számít, hogy én attól hallottam, akinek már kilőtték a tervezett szabiját és elég konkrét dolgokat mondott, ők ezt is jobban tudják. Szerinted érdekel egy percig is a frusztráltságuk , hogy leálljak az ilyenekkel? Régen el vannak könyvelve egy helyre és saját maguk helyezték oda magukat.
Annyi a szintjük , mint annak, aki megkérdezte, hogy én állat vagyok-e, mert az állatorvos itt volt nálam oltás miatt.. Egyszerűen értelmetlen bármit is írni az ilyeneknek, csodálom, hogy téged érdekel ez ennyire , időt , energiát teszel bele, de persze ez a te döntésed. :))

$pi$ 2016.12.05. 13:36:37

@Kedves Loránd x: "Próbáltam utalni arra, hogy bocsi, igen, már megint tudom, hogy miről beszélek - de sajnos nem tudsz olvasni"

Nem öregem, nem arról van szó, hogy nem tudtam elolvasni mit írtál, egyszerűen nem hittem el neked, hogy értesz hozzá. Ha gondolod bizonyítsd be!

Kezdheted ott, hogy leírod mi az a "kormányhivatalnok" és honnan szedted. :D

2016.12.05. 13:43:48

@vackor1: Sajnos én az írástudó emberek azon csoportjába tartozom, aki kötelességtudatból pofázik (pedig annyian mondták már, hogy hülye vagyokalapban nincs... csak annyira elcseszett bonyolult feladaton dolgozom, hogy így vezetem le a gőzt. Képzelheted... :-)

@$pi$: Egyébként ahogy most kinéz, közvetlenül érintett leszek a témában, a mi karácsonyunkat is elb@sszák a szolgabíró úrék, és ez sajnos valóban kihallatszik a szavaimból. Szóval, engem például "muszájból érdekel"... Pipike, ez elfogadható válasz?

A szomorú az, hogy egyre több végletesen Fidesz-gyűlölő ember lesz az országban, akiktől jogosan félnek a pipike-féle magyarok. Tudom, mert tőlük is megkaptam már a magamét...

$pi$ 2016.12.05. 13:50:15

@vackor1: "Most kezdjem el nekik bizonygatni, hogy de igen, márpedig az itteni EGYIK állatorvosnak - abban a rendelőben dolgozik vagy három , mert amúgy Siófokon van másik állatorvos is - igenis azt mondta a főnöke, hogy nem vehet ki szabit a két Ünnep KÖZÖTT - nem is előtte !"

Öregem, bizonyára elkerülte a figyelmedet, hogy senki sem vitatta, hogy az állatorvos haverod nem veheti ki a szabadságát. Nem kell hozzá nagy ész, hogy tudja az ember a szabadság egy részével a munkáltató rendelkezik. Így van ezzel minden munkavállaló. Nem is tudom miért tartod magad olyan tetü intelligensnek, ha még ilyeneket sem tudsz.

"erre jön pár iióa , aki szerint ez kamu és ennyi az érvük"

Azt, hogy állatorvosok is kézbesíteni fognak te állítottad, neked kell tehát bizonyítani. Neked kellenek érvek, nekem, elég annyit mondani, hogy bizonyítsd be az állításod, mert amúgy elég hihetetlen.

"Az nem számít, hogy én attól hallottam, akinek már kilőtték a tervezett szabiját"

Ezt úgy hívják, hogy mendemonda. Hallomásból van tudomásod valamiről, ezt sem a jog, sem a tudomány sem én nem fogadom bizonyítéknak, tehát igazad van: nem ssámít. Én meg a Lázártól hallottam, hogy a köztisztviselőkről beszélt, nem az állítorvosokról.

"Egyszerűen értelmetlen bármit is írni"

Egyelőre semmiféle bizonyítékot nem írtál, annyit hallottunk, hogy összekeverted a köztisztviselőt a közalkalmazottal. A hír a köztisztviselőkről szólt, az állatorvos ismerősöd meg nem az. Szóval, nem, nem rételmetlen érvelni, bizonyítani, de ezeket még meg sem próbáltad. Egyszerűen leírtad, hogy mindenki más hülye, csak te tudod a frankót, mert neked megmondták.

Sok lehetséges magyarázat is van:
1) félreértetted
2) szopatnak
3) az állatorvos haverdo értette félre
4) az állatorvos haverodat szopatják
5) az állatorvos haverod főnöke értette félre
6) az állatorvos haverod főnökét szopatják
7) nem mondasz igazat
8) az állatorvos haverod nem mond igazat

és a sort még lehet folytatni.

$pi$ 2016.12.05. 14:05:23

@Kedves Loránd x: "Egyébként ahogy most kinéz, közvetlenül érintett leszek a témában"

Még nem írtad le mi az a "kormányhivatalnok". :D

$pi$ 2016.12.05. 14:30:21

@Kedves Loránd x: "Kormányhivatalnok": az a szó, amit az indexen a kézbesítős cikket olvasva elsápadtunk

Ki a fenét érdekel, hogy te elsápadtál? Azt sem tudod mit jelent ez a szó, akkor miért érdekelne, hogy elsápadsz -e? Írd már le, hogy kik számítanak magyarországon "kormányhivataklnoknak" te világ esze!

"De akkor miért kérdezed, pipike? "

Ne becézgess, nem vagyok homokos!

"Említésre került a Stockholm szindrómától"

Említésre került sok minden, az állatorvosok is. Azok is "kormányhivatalmokok"? :D :D

$pi$ 2016.12.05. 14:49:36

@Kedves Loránd x: "Egyszerűen nem hiszem, hogy annyira hülye vagy"

Látom kifogytál az érvekből, maradt a jó kis indexes "a másik annyira hülye, hogy nem is érti mit mondok". Itt már csak üres sértegetések vannak a hozzászólásodba, más nem maradt.

Összefoglalva tehát, a következőt mondhatjuk:

A kormány valamelyik nagyokosa kitalálta, hogy vannak köztisztviselők, akiknek benne van a munkaköri leírásukba valami olyasmi, amire rá lehet húzni, hogy kivigyék a nyugdíjasoknak a cuccost. Gondolta, hogy őket úgyis ezért fizetik, annyi szabad kapacitás van, vigyék ki a pénzt, mert a 10000 forintok kézbesítése egyébként fajlagosan sokba kerülne.

Ezt lenyilatkozták nagy okosan.

Erre néhány ellendrukker megint nekiugrott, hogy hogyan lehetne már ebből valami "európa segíts!" szintű nagy hírt keverni, mint amikor azt nyomtuk, hogy majd az oroszok mondják meg mennyibe kerül a villany.

Kiztisztviselő, közalkalmazott, fene tudja mi a különbség, de a közalkalmazott biztos azt jelenti, hogy állami alkalmazott. Mondjuk azt, hogy majd az orvosok viszik ki a nyugdíjat. Mondjuk állatorvosok. Merthogy ez mekkora baromság lenne már.

Persze, nyilván baromság, ezért aztán nem is mondott ilyet senki, de kit érdekel?

Erre aztán jöttek a rajongók mint te is és "belesápadtak" abba, hogy "jajj, a kormányhivatalnokok" fognak ezt-meg-azt csinálni. Persze, igaz, a magyar jog nem ismer olyat, hogy "kormányhivatalnok" nem is volt ilyenről szó, meg aztán senki nem akar közalkalmazottakkal kézbesíteni, de hát ha igazat modnanátok, akkor nem lenne miért elsápadni.

Ennyi!

vackor1 2016.12.05. 16:36:18

@Kedves Loránd x:
Nos, ha neked ez jó.. :)))
De látod - utálom azt mondani, hogy én megmondtam -, a vergődést ?
Téged sem ért, de ezért is te vagy a hülye és kész.. :))) És kérlek, feltétlenül bizonyítsd be neki , hogy értesz ahhoz, amit csinálsz , mert az kötelező, hiszen ő minden bizonnyal valami...bocsánat, természetesen valaki-t akartam írni azt hiszem.. :)))

Kiragadja a mondatból azt, hogy azt írtam nem is az Ünnep előtt nem veheti ki a szabit , eddig másolja be a mondatomat - a lényeget , amiről szó van már nem - , holott ez nem volt téma, csupán azt jeleztem vele, hogy még nem is az Ünnep előtt fogják megkapni az utalványokat ahogy mondják és ezt már most tudják , akik kitalálták ezt a marhaságot. Na, ő már erre reflektál, ami soha nem is volt téma: most "csinált" belőle, hogy arra vigye el a dolgot . Aztán nekem és neked kellene bizonyítanod .. De miért is? Ilyen alapon kérhetném, hogy bizonyítsa, hogy nem így van, hiszen ő kezdett el kötözködni . Ok, bizonyítsa, hogy nem így van.. :))
Amúgy számtalanszor leírtam, hogy ezek az emberek képtelenek absztrahálni, nem látnak az orruknál tovább, gyakorlatilag képtelenek a gondolkodásra és most nem kis öngólt lőttek, ugyanis ezt a linket elmentem és mivel ez heteken belül ki fog derülni teljesen egyértelműen , mindenhova beteszem a linket, hogy akik polémiába keverednek ezekkel láthassák, hogy kikkel is állnak szóba .
Terelnek - összekeverem a közalkalmazottat a köztisztviselővel, holott nem ezt írtam, ez teljesen lényegtelen ebben a kontextusban , vagy mint az elején, hogy nem mondták a szabadság dolgot, amikor az sehol nem is volt téma - , aztán vádaskodnak - hazudsz , de volt ennél szebb is, amikor valahol a vezénylótábornok vagyona volt a téma, megírtam, hogy pont akkor adtam el egy pesti építési telkemet egy volt államtitkárnak és rengeteget beszélgettünk mindenről, csúnya dolgokat hallottam tőle, amire egyik ilyen a maga színvonalas módján kiröhögött pár másikkal együtt, hogy na persze, én ismerek államtitkárt.. :))) , na az mindennek a teteje volt, mert nem is írtam összeget , csupán ennyit és máris hazug libsigyurcsótánysorosbérenczsidóhazaáruló voltam :))) - , és persze igazi érvek helyett személyeskednek és lehülyéznek, mert szerintük nem tudom , hogy az éves szabadság kiadásának egy részével a munkáltató rendelkezhet.. Mondom: csak az az igaz, amit ők mondanak. Szerintem ha azt mondanám, hogy zsiráf, akkor azzal is megtalálnának, mert nekik nincs otthon olyan, úgyhogy nincs is és kész.. :)) Ezt lehet visszavonom, mert sanszos , hogy nekik az IS van, de az tutibiztos, hogy az apukájuk erősebb az enyémnél ..:)) Mondjuk ha majom van otthon, akkor tényleg lehet , hogy van zsiráf is.. :))
Komolyan mondom, hogy ritka egy gusztustalan ez a csürhe.

Eddig reméltem, hogy a nagyszerűek ezt is visszavonják - csupán a szegény megszívatott állami alkalmazottak miatt - mint szokták ha nagy a felzúdulás , de most már örülnék ha végigmenne. Ez nem olyan mint pl. a rezsicsökkentés, amit valszeg szintén bő nyállal védtek ezek - aminek a romboló hatását majd pár év/évtized után fogjuk megtapasztalni , bár pár cég már mostanra is csődbe ment , ezenkívül csak a a fijjjjjugnak volt jó , hogy megvezették megint az ilyeneket , mert ez is belejátszott a 2/3-ad elérésébe -, ezt konkrétan meg fogjuk tudni pár hét múlva .
Engem nem érint, se nyugdíjas se alkalmazott nem vagyok és szerencsére már nincs itthon semmi érdekeltségem, de a marhaságot nem tudom megérteni és elfogadni.

vackor1 2016.12.05. 18:06:21

@Kedves Loránd x:

Na, ez nem jött be, de sejtettem - írtam is az előbb - , hogy ez lesz... :(((

Nem a hivatalnokok osztják szét az Erzsébet-utalványokat
Lázár elfogadta a szakszervezet érveit és visszakozott, a postát bízzák meg a feladattal.

Lázár János Miniszterelnökséget vezető miniszter délre konzultációra hívta Boros Péternét, a Magyar Köztisztviselők, Közalkalmazottak és Közszolgálati Dolgozók Szakszervezetének elnökét, hogy tisztázzanak minden kérdést a nyugdíjasoknak szánt karácsonyi Erzsébet-utalványok szétosztásáról, közölte a Miniszterelnökség. Lázár János végül visszavonta a Miniszterelnökség eredeti ötletét: mégsem a kormányhivatalnokok fogják kiszállítani a tízezres Erzsébet-utalványokat a nyugdíjasoknak.

Amúgy igazad van ,és bár részemről szó sincs " egymásra üvöltözés"- ről ennek ellenére akkor is vállalom, hogy nem bírom az ilyen embereket , sajnos nem látnak az orruknál tovább és ezért lett ilyen a társadalom, az ország. Ez pedig nem jó.
Szép estét, jó munkát és - ezek szerint :)) - kellemes Ünnepet neked!
süti beállítások módosítása