HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2016.12.31. 15:37 Mr. Waszabi

2016

Szerintem egyáltalán nem volt jó év. Bár olvastam pár idióta újságírói sommázást róla, hogy miért nem volt annyira rossz év, mint többségünk gondolta róla menet közben, de igazából ez szerintem csak utólagos mentési kísérlet volt, annak mentén, hogy ne hogy már kellemetlent, negatívat kelljen nekik írniuk az elmúlt évről. 

Hát, ha ők nem akarták - nyilván presztízsveszteséget kerülendő - megteszem én, akinek nem lehet persztízsvesztesége, ha negatívat ír. Mert nem törtem perzstízsre íróként, ergo, nincs is ilyenem. Illetve, van egy kevés, de az annyira erkölcsi alapon van, amihez egyetlen erkölcstelen ember sem érhet fel, és nem is köthet bele annak okán, ha nem éri fel ezt erkölcsileg. Tudod, az erkölcs azt jelenti, hogy nem teszel olyat, amit nem ígérnél, és nem ígérsz olyat, amit nem tennél.

Van ám előnye tehát a nonprofit blogírásnak - például lehet őszinte az ember mindenkor, tetszése szerint. Ezt egy profi újságíró sosem fogja elérni, vagy csak nagyon kevesek közülük. Számon tartom azt a párat, akit azért fizetnek meg, hogy azt írja, amit fizetség nélkül is mondana. De ez a szakma 1 %-a legfeljebb. És nem a Dívány.hu-nál ténykednek. Nem sértés, csak összevetési alap, remélem, értjük. Elvégre, én értem, hogy a Divány.hu-nál is dolgozniuk kell újságíróknak, és a maguk nemében nem is csinálják rosszul. De a világsajtó viszonylatában igen csak fizetés függők, ezt meg ők lássák be, lehetőség szerint. Nincs harag, remélem. 

Szóval, szerintem, Magyarországon 2016 = Németország, 1938. Ott akkor már addigra Adolf Hitler gyakorlatilag felszámolta a demokráciát, koncentrációs táborokba hurcoltatta akkora már a szocdemeket is, a kommunisták után. Mármint, a Reichstag által megszavaz(tat)va - mit ad Isten, akárcsak az elmúlt 6 évben a FIDESZ tette itt-, amit gyakorlatilag a náci párt többsége uralt akkor ott. Itt meg az elmútt6évben nálunk. És, amiről itt most nem hogy nem szeretnék megfeledkezni, de inkább feleleveníteni - hogy Orbán elvtárs 18 éve rombolja saját politikai érdekeiért a magyar közéletet - nagy ívben leszarva, hogy a magyar átlagpolgárnak mik is az igazi érdekei, vagy hogy mit is akarna ő - Orbán elvtárs elhatározta 18 évvel ezelőtt, hogy bedarál itt mindenkit, mindenki akaratát, mert az egyetlen akarat, amely szerinte érvényesülhet itt, nos, azaz az övé. A többiek meg bekaphattyák, gondolta. És az egy dolog, hogy ő ezt gondolta, de mindent be is vetett azért, hogy ez itt valósággá legyen. Így lehetett valósággá az ő akarata végül, 2010-re. Németország 1938-a.

Egy szót nem hazudtam - ő tette mindazt, amit itt abból valóra váltott. Gondolván, hogy a zemberek többsége nem fogja észrevenni a párhuzamot, azaz, az ő ötlettelen ollózását a régmúltból, mert gondolta, hogy nem elég műveltek itt az emberek ahhoz, hogy észrevegyék nagyon selejtes trükközését, önállótlan gondolkodását. De, nem volt teljesen szerencséje, mert például én is észrevettem. 

HItler az aktuális választásokat - biztos, ami biztos - , kapualjakban elhelyezett géppuskafészkekkel "biztosította". Nálunk ma a TEK páncélosai "biztosítják" a hatalom tekintélyét, mint a biztonság látszólagos zálogát. Miközben újságírókat rúgnak ki, nemzeti érdekből történő államosítással álcázva. De, csak a vak nem látja, mi történik itt ma. 

Elnézést kérek, ha te csak ezen írás olvastán ébredsz rá, hogy elvakított egy hazug, hamis hatalom törekvése, de ha csak most ébredsz rá, mit is műveltek veled, akkor neked már annyi, későn ébredtél. Nincs baj, csak a következmények elől ne akarj menekülni. Mert nem sikerülhet. Az embernek vannak kihívásai, és újságíróként neked például az elmúlt 6 év lett volna - alsó hangon, mert inkább az elmúlt 18 lett volna igazából - , amikor még tehettél volna a Magyar Köztársaság magőrzéséért. De, a tömeggel együtt agymosva és mozogva, nem tetted, amit tehettél volna. Senki nem kér elnézést senkitől - én tudtam kezdettől, hogy ez lesz itt, te meg letagadtad, mert nem akartad hinni. Mondjuk, hogy hiába végezted el az egyetemet újságíró szakon - simán átbaszott pár náladnál hülyébb, de dörzsöltebb politikus. Mondom, senki nem kér elnézést senkitől. Én sem tőled, gondolom, ez megvan mostanra már. Hogy te kitől, miért kérsz elnézést majdan  - mert ha, buktál, akkor valamikor egyszer muszáj lesz - , nos, az csak rád tartozik. Ami biztos, hogy ha bebuktattad ezt a népet akármely média újságírójaként, akkor felelős vagy a buktáért. Senkit nem érdekel, hogy mikor, miben, miért tévedtél. Nem azért tanultál újságírónak, hogy elveszejtsed hathatós támogatásoddal egy nemzet demokráciáját. Magaddal számolsz el, mondjuk. Én türelmes vagyok - ma már. Értem, hogy miért történt velünk a Rákosi, s aztán a Kádár rendszer. Azt is értem ma már, miért történik ma velünk az Orbán rendszer. Azért, mert az újságírók, tudósok nem voltak itt elég bátrak. Azok, akik szólhattak volna a politikai tév-történések ellen, ám nem szóltak. Sem 70 évvel ezelőtt, sem az elmúlt 20-ban, sem az elmúlt 6-ban.

Nincs. Semmi. Baj. NSB. Nem árt, ha megjegyzed ezt a hárombetűs szót - még sokszor eszedbe fog jutni. Ezt én mondtam először - 2 éve. Szükséged lesz rá egyszer majd - mert ez az általad is hathatósan támogatott politikai rablórendszer belőled is ki fogja kényszeríteni az őszinte, igazi embert, aki valójában vagy. Lehet, hogy még beletelik itt pár évbe, de ki fog kényszerülni belőled is a patkány. A patkány olyan állat, amely, ha sarokba szorítják, akkor támad, harap. Te is ilyen patkány vagy, csak még nem barátkoztál meg a fogalommal, magadra nézve. Pedig te is csak egy patkány vagy. A gyáva patkányokat a többi patkány zabálja fel, még mielőtt igazi patkányokká válhatnának, akik a valódi ellenség ellen küzdenek.

Nos, nekem ilyen gondolataim támadtak itt és ma, a 2016-os évről. Nagyon nem hasonlít az uralkodó magyar média mainstreamjének vélelmeihez - amin nincs min csodálkozni, hisz őket vagy az állam fizeti, vagy csak azért nem akarnak negatívat írni, hogy ne kerüljenek az állam kezébe, mint első számú közellenségek. Az első számú közellenség így ma én lehetek, az egyszerű ember, aki azt ír, amit gondol - mert nem függ az államtól.   

2016-ban sok volt a konfliktus keltés, de kevés a megoldás. Én, ha belenézek képzeletbeli üveggömbömbe, akkor feloldást látok, érzékelek. Hogy valamiképpen jobb lesz, javulnak a dolgok. Nekem biztosan, de remélném, hogy globálisan is. Ugyanis nem lehet megoldást hozni konfliktusgenerálással, még politikusoknak sem lehetséges. Gerjeszthetünk konfliktusokat, de megoldásokat is kell tudnunk adni rájuk - különben rossz politikusok vagyunk, ha erre nem vagyunk képesek. Ezt a nyilvánvaló mintát is le lehet venni Adolf Hitler mintájából - már amennyiben beismeri önmagának az ember, hogy Adolf Hitler mintáit követi. Én látom, hogy Orbán elvtárs ezt péczte ki magának elsősorban, a kérdés az, hogy ő beismeri-e. Nem ártana, mert különben nagy szarban lesz, ha ezt a tényt a magyar emberek, a magyar plebsz veszi észre előbb. Jelzem, tulajdonképpen már most is késő - 6 év óta csinálja ezt a politikát, és kurvára mindegy, hogy hányan jönnek rá a következő pár évben. Végül olyannyira utált és nemzetileg megtagadott politikusa lesz e nemzetnek, mint a németeknél Adolf Hitler. Tanulság: ne akarjunk Adolf Hitlerek lenni. Nem éri meg.

Szólj hozzá!

Címkék: média náci fasizmus kommunizmus hazaárulók 2016 holdkórosok Orbán Hitler akifizetazrendel nincsbocsánat


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3612086125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása