HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2013.12.18. 22:43 Mr. Waszabi

A 40-es Nő

Imádom őket. A korosztályomat. Asszem ez a valójában normális egy 40-es férfitól.

Ha bárki végig gondolja, az a normális, az ideális, ha egy pasi vagy egy nő a saját korosztálya-béliekhez vonzódik, ha velük, bennük találja meg magát, az összhangot. Nálam ebben nincs hiba, ettől vagyok némiképp nyugodt. Legalább ebben normális vagyok, legalábbis így fogom fel az engem körülvevő valóságot.  

A Nők minden korosztály számára vonzók, ez letagadhatatlan tény. Mármint férfi szemszögből. Az más kérdés, hogy mit akar a férfi és mit a nő aktuális elképzelései mentén, aktuális szituációban - és nem utolsó sorban korban. Ugyanis az a döntő, hogy mit is akar az egyik, és mit a másik. Én nyilván vonzó lehetek egy huszon éves számára, mert az apa szerep részem, nem áll távol tőlem, nem kell, hogy kétségek gyötörjék a nőt efelől, bizonyítottam, nem csak ígérek. 17 éves a fiam, akit ez idáig felneveltem, állapota bizonyíték, nem ígéret, nem mókusvakítás. Nem csak megcsináltam, de fel is neveltem eddig, és az idő szerint emberré lett. Így értem a nem csak ígér, de bizonyított is-t. Kinek, mi a fontos, mikor. Ki, mire néz. Erről van szó, nem másról. 

Fogós kérdés minden szituban az, hogy ki, kicsoda épp. A szűzlányokra vadászó 40-es pasi, vagy a 25 évesek elismerésére vágyó 40+-os nő. Bocsánat, Nő. Megbocsájtó vagyok a tévedésekkel szemben.Mivel magam sen vagyok tökéletes.

A szeretőség tekintetében értem az érett korosztályt. Azonban nem értem az elvárásaikat, gyakorta. Ha a 40-es férfi belátja, hogy számára a 25-35 éves korosztály nem perspektíva 40-en túl, akkor a nő miért is nem látja be, hogy számára sem lehet az ugyanaz a korosztály, s amit szemléletben képviselnek? Butaság ? Nem több. Hiedelem csupán.

Fogós kérdések ezek - mindkét nem számára. Nem vagyok sem türelmetlen, sem túlzott vágyakkal küszködő férfi. Csupán próbálom megérteni az engem körülölelő világot, annak működését.<s

Barátnőm is nehezen érti e kérdéseket - hogy egyáltalán miért is merülnek fel a férfiban. De nem arról szól mindez, hogy ki, miről, mit képzel. A valóság az, amit teremteni vagyunk képesek, a magunk elképzelései, vágyai mentén.

Szép estét kívánok:) 

Szólj hozzá!

Címkék: férfi kapcsolat téveszme puszi mi van mókus vakítás


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr535698807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása