HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2017.04.07. 12:27 Mr. Waszabi

CEU - avagy délelőtt hun tetszettek lenni?

Nem nagyon szeretnék politizálni már. Elég nagy a zűrzavar így is, amit a hivatásosok keltenek itt ma, worldwide, nem kell a hangulatkeltés feleslegesen. Csak éppen az jutott eszembe, hogy a hazugságok nem teremtenek értéket. A hazugság sosem kimaxolt valótlanság - akkor mindenki tudhatná róluk, hogy haszontalanok. A hazugság mindig több-kevesebb igazságtartalommal vegyített - tudod, mint a vizezett bor. Van benne bor, csak éppen érzi az ember, hogy olyan szar ízű.
 
Megszólalt a minap a CEU egyik professzora. 2017-ben. És eszembe jutott erről az a régi sztori, amikor még a 80-as években ki kellett mennie az állattenyésztő hallgatónak gyakorlatra a tehenészetbe, történetesen a hajnali fejéshez. Fél ötre ért oda. És az öreg Jóska bácsi csak annyit kérdezett tőle: "Oszt délelőtt hun vótá, kisfiam?" Merthogy az adott tehenészetben éjjel fél kettőkor kezdődött a hajnali fejés. Egy ezres tehenészetről volt szó.
Azt tudni érdemes - mellesleg - , hogy a tej nem a tejgyárban készül, hanem tehenekből fejik. És a teheneket jobb helyeken naponta 3x fejik, és ahol sok az állat, ott bizony a reggeli fejés már hajnalban, éjjel megkezdődik. Azért, hogy az állatok ne szenvedjenek, már akik a sor végére maradnak.
 
Nos, nekem az jutott eszembe, hogy ez a nagyon elismert professzornő is csak akkor kezdett sikoltozni, meg kinyilvánítani véleményét, amikor már neki fájtak a történések. 2017 tavaszán. Pedig értelmes ember - még ha nem professzor is - már 2010-ben, sőt 2006-ban, 2002 után is tisztában lehetett vele: amit Orbán művel, az ide vezet. És arra semmiképp nem lennék büszke, hogy az eltelt 10 év alatt ő mindvégig rászavazott - mert ez azt jelenti, hogy minden doktorija ellenére nem volt szeme a lényegre, nem vette észre, amit kellett volna. A keresztény mivoltának emlegetése nélkül valószínűleg sosem írok a témáról egy betűt sem. De pont emiatt kénytelen vagyok. Kereszténynek lenni ugyanis nem egyszerűen elvek rendszerét jelenti. Hanem emberséget, empátiát. Benne van a Bibliában, hogy mitől lesz az ember fia vagy leánya Istent követő emberré. És azon kijelentések követéséhez nem szükséges diploma, sem doktori - mindenki az emberi jóérzése, gyermeki lelkiismerete mentén képes érteni, illetve akarata mentén követni. Tehát meglehetősen sértőnek érzem az itteni átlagra nézve egy ilyen bullshit elsütését. Abban biztos vagyok, hogy sosem szégyen tanulni, s ezzel a professzornő is egyetért. Hát ő most tanul valamit, amit esetleg lehetett volna korábban is - neki is.
Mindezek ellenére sajnálom a CEU elleni kormányzati támadás megtörténtét, tisztelem az ott folyó munkát ma is, de lássuk be, hogy vétkesek közt cinkos, aki néma. Ő is néma volt, sőt, megszavazta azt a szisztémát többször is, amely végül a mai állapotokhoz vezetett, és amelyekről korábban is tudhatta volna, hogy hová vezetnek. Voltak, akik kiálltak kellő időben az itteni politikai hatalom alakulása ellen, de például a professzorok sem hallgatták meg véleményüket. Ahogy látom, a művészek sokkal fogékonyabban voltak a történelmi ismétlődések észlelésére. Csak hát, kimondott, leírt szavaik visszahullottak a porba a maguk idejében, nem találtak társadalmi visszhangra az értelmiség szélesebb köreiben - amiként a professzor asszonynál sem.
Volt ez már így itt párszor, ebben az országban - most az a szerencsénk, hogy nem írják össze az embereket és nem transzportálják őket, s elkobzott vagyonukat nem osztják szét a hazaárulók között. Most még legalábbis.

138 komment

Címkék: orbán fidesz magyarország CEU


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8412407915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.08. 10:37:28

@MaxVal BircaMan HJCD: "Az illető egyetért Orbán politikájával, viszont egy konkrét kérdésben mást gondol.

Mi ebben a furcsa?"

Az hogy keresztény értékrendet emleget, miközben egy olyan rendszert támogat, ami a lopásra, csalásra, hazugságra épül.

Összeraktam neked, bár nem volt nehéz.

Szívesen.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.08. 10:39:39

A fideszesek azt kapják jutalmul, amit mások büntetésül. Ennyike.
És még ez a p. van felháborodva.

GallaiG 2017.04.08. 10:41:09

@Attilajukkaja: Genetikai alattvalóság? Erre az elsöprő ellenérv 1956.!
A világtörténelem legcsodálatosabb népi összefogása volt. Minden elfogultság és túlzás nélkül, mert állítják, megfogalmazták a legnagyobb, nem magyar gondolkodók is.
Talán ez a legfájdalmasabb, hogy ezt a valódi nemzetet tették tönkre, ennek a gerincét törték meg Kádárék a gulyáskommunista diktatúrájukkal.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.08. 10:42:42

Én nem kárhoztatom a nőcit. A fidesznek- ha nem kurvult volna el - elvileg őt kéne képviselnie, meg amúgy engem is. Sajnos lassabban kapcsolt, de jobb később, mint soha. Annyi történt, hogy a saját bőrén is megtapasztalta, hogy milyen akarnok féreg társaság a kormányunk.

nemecsekerno_007 2017.04.08. 10:50:35

Szépen gyártjuk tovább az elméleteket arról, hogy miért ilyen puha.

Nyílván ez a siker titka.

A mostani kormány is olyan mint a demokrácia. Messze nem tökéletes, de jelenleg nincs jobb. Ennyi.

Amúgy itt egy érdekes vélemény a témában:

444.hu/2017/04/07/egyszeruen-borzalmas-amit-egy-rakas-ellenzeki-muvel-urge-vorsatz-dianaval

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.08. 10:54:29

@Andy73: Ezen a már túl vagyunk. A Hornozás és a Gyurcsányozás itt már nem segít. Orbán átlépett egy olyan nyilvánvaló határt a diktatúrává válás útján. Olyat, mait előtte példaképei, Putyin és Erdogan is átlépett. Annak a két országnak a diktátora, melyek történelmileg is sokat sanyargatták hazánkat. Náluk divat az iskolák bezárása, ami azt illeti, még Kádárnál sem volt az, hiszen pl a fidesz bölcsőjének tekintett Bibó kollégium is működhetett a 80-as években. Szóval Viktor eljutott egy olyan szintre, ahol már mindenképpen meg kell szabadulni tőle. És ezt most egyre többen látják majd.

Andy73 2017.04.08. 10:55:09

@GallaiG: Csak az adott választékból lehet szavazni. És olyanokra érdemes, akiknek van esélyük legalább a parlamentbe kerülésre, különben elvesztegeted a szavazatod. Persze szavazhatsz a Kétfarkú Kutyára és hasonló viccpártokra is, csak túl sok értelme nincs.
A két nagy tábor küzül világos, hogy a blogger melyik oldalon áll. És az is világos a szavazók többsége számára, hogy az az oldal sokkal rosszabb a mostaninál, még akkor is, ha ez sem tökéletes, vannak vitatható, sőt rossz döntései is.
A másik oldal viszont totális csőd volt, mára nem jelent alternatívát.
És persze ott van még a Jobbik, mint a legnagyobb jelenlegi ellenzéki párt. Választhatod azt is, de az sem valószínű, hogy jobb lenne, legfeljebb a nevében.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.08. 11:01:56

@nemecsekerno_007: Azt mindenki eldönti, hogy szerinte ki a jobb. A mondat helyesen úgy igaz, hogy SZERINTED nincs jobb jelenleg a kormánynál. Amúgy pl a kormány kapásból jobb lenne Orbán nélkül szóval szerintem azért vannak lehetőségek. 10 embert kéne leszedni a kormány éléről és felelősségre vonni a strómanjaikkal együtt és visszaállítani a kormány fölötti kontrollt. Aztán tőlem adhatná továbbra is a fidesz a kormányt. Engem elvileg a fidesznek kéne képviselnie. Az viszont igaz, hogy Dianát nem kéne bántani. Volt egy véleménye és ez most megváltozott, ráadásul a helyes irányba.

GallaiG 2017.04.08. 11:02:07

@Andy73:
@nemecsekerno_007:
Lehet itt öszödi böszmézni, joggal! Csak az a gond ezzel, hogy a 2006-os szemkilövő kommunista legalább nem akart minket a nyugati civilizációból a keleti despotizmusba, nyomorba lökni. Csak mert jó pénzért megvette valaki, mint a nemzeti jelmezes kommunista ügynököt.

Igaz a mondat, csak egy szót kell kicserélni benne:
A mostani kormány is olyan mint a demokrácia. Messze nem tökéletes, de jelenleg nincs ROSSZABB. Ennyi.

nemecsekerno_007 2017.04.08. 11:04:07

@Felchutty Bugrisch: "Azt mindenki eldönti, hogy szerinte ki a jobb. A mondat helyesen úgy igaz, hogy SZERINTED nincs jobb jelenleg a kormánynál..."

A többség szerint sincs, különben már nem lennének kormányon.
Illetve a többség nem foglalkozik ennyit a politikával - szerencsére - mert akkor ki lenne a boltban? :)

nemecsekerno_007 2017.04.08. 11:08:34

@GallaiG: "Lehet itt öszödi böszmézni, joggal!...."

Töketlenek voltak, da baromira európaiak, közben meg szépen csúsztunk lefelé.

GallaiG 2017.04.08. 11:11:35

@nemecsekerno_007:
Csúszás, vagy zuhanás. Tessék választani!

nemecsekerno_007 2017.04.08. 11:14:10

@GallaiG:

Az adatok nem ezt mutatják, persze lehetne jobb is, de ahhoz már komolyabban hozzá kéne nyúlni a kiadási oldalhoz:
- nyugdíj
- eü ellátás
- közszféra

Akkor lehetne komolyabban adót csökkenteni.

Ezt egyenlőre senki se merte felvállalni, ehhez kéne valami társadalmi megegyezés.
Ez is olyan mint a barátság, a precíz elszámolás az alapja.

Nagyorrú Barbi 2017.04.08. 11:17:09

@Mr. Waszabi: Ez a hazug,köpönyegforgató Orbán megérdemli az utálatot. Bezzeg a maszopos elvtársaid, akik antikapitalista komcsikból hirtelen kapitalizmus imádó szocik lettek, ők puszit érdemelnek. Ugyi?

2017.04.08. 11:17:31

@tompus: "Te is csak azután fordulnál az ellen, akire szavazol, ha az életedbe tapos bele."

Nem mindenki fideszes, hogy úgy gondolkodjon, mint te. Honnan tudod, hogy a blogger az? Politikai infantilizmusban szenvedsz.

@MaxVal BircaMan HJCD: "Az illető egyetért Orbán politikájával, viszont egy konkrét kérdésben mást gondol.
Mi ebben a furcsa?"

Miért nem a hölgytől kérdezed, faszkalap?

2017.04.08. 11:26:23

@GallaiG: "A mostani kormány is olyan mint a demokrácia. Messze nem tökéletes, de jelenleg nincs ROSSZABB. Ennyi. "

Szarabb hasonlatot egész életedben nem produkáltál, szerintem mást sem. Ezért mantrázod az Orbán-propagandát. Ugye Hitlernél sem volt rosszabb, anno? Sajnálatra sem vagy méltó, fidesztálib.

Jakab.gipsz 2017.04.08. 11:27:42

@Punxsutawney Mormota:

Tetszett volna előre gondolkodni, nem pedig utólag nyavalyogni.

Jakab.gipsz 2017.04.08. 11:35:26

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Egy szót sem szóltam Orbánról, tanulj meg olvasni szöveget értelmezni. Arra válaszolj amit kérdeztem mi a különbség két szocio és pszichopata ateista társadalom-filozófiai elmélete között. Semmi a CEU pedig egy kvázi-komcsi fészek.

2017.04.08. 11:35:47

@Felchutty Bugrisch: "Amúgy pl a kormány kapásból jobb lenne Orbán nélkül szóval szerintem azért vannak lehetőségek. 10 embert kéne leszedni a kormány éléről és felelősségre vonni a strómanjaikkal együtt és visszaállítani a kormány fölötti kontrollt. Aztán tőlem adhatná továbbra is a fidesz a kormányt. Engem elvileg a fidesznek kéne képviselnie"

Egyszer majd te is felébredsz, amikor fájni fog.

"Az viszont igaz, hogy Dianát nem kéne bántani. Volt egy véleménye és ez most megváltozott, ráadásul a helyes irányba. "

Rosszul látod. Ugyanolyan bigott fideszes maradt, még az eredeti posztját is leszedte. Amely egyébként egy kalap szart sem ért, mert egy szóval sem bírálta és nem nevezte meg azokat, akik "leköpték az álmát". Csak sírt egyet, aztán azt találta felböfögni, igazhitű fideszes módjára, hogy "az ország nem érdemli meg őket". Valóban, az ország többet érdemel, nem csak hithű és bigott, szolgalelkű pártkatonákat, nemzetieskedő és magyarkodó véglényeket.

2017.04.08. 11:37:46

@Jakab.gipsz: "a CEU pedig egy kvázi-komcsi fészek"

Részleteznéd, fideszbolsi?

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 11:38:26

@Punxsutawney Mormota: Jepp. Nem nagyon akadt az elmúlt bő egy hét alatt olyan nap, amikor valamilyen esemény kapcsán ne írtam, vagy ne írhattam volna le a "senki sem maradt..." gondolatot.

Lehet, hogy igaz a cicerói közhely, hogy a történelem az élet tanítómestere, de hogy a legtöbbet tanult emberek is lógtak azokról az órákról, az látszik.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.08. 11:38:46

@nemecsekerno_007: Nem ilyen egyszerű. Bő kétmillió ember egy 10 milliós országban nem a többség. Az ellenzéki pártoknak együtt több szimpatizánsa van, mint a fidesznek. De a legnagyobb csoport az, aki passzív, vagy mindet elhajtaná. Ne mondjad már, hogy egy ilyen felállásban helyes, hogy Viktor játssza a királyt, aki sokmilliárd Ft-ért a várba költözik, és úgy viselkedik, mintha az ország a tulajdona lenne.
Egyébként pedig a legszarabb opció mindenképpen az, aki nyugat helyett keletre húz és Putyin előtt lengeti a bevazelinezett seggét. És akkor az ipari méretű közpénzlopásról még nem ejtettünk szót.

2017.04.08. 11:41:07

"Benne van a Bibliában, hogy mitől lesz az ember fia vagy leánya Istent követő emberré."

Biztos, hogy benne van, de ezt a könyvet a fideszesek nem ismerik.

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 11:41:37

@Attilajukkaja: Az MSZMP bolsevizumsában az értelmiség tisztelgett és jelentett. A Fidesz bolsevizmusában miért tenne mást?

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 11:42:13

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Minek részletezze? Szavai igazságát igazolja a számos, ott végzett fideszes :D

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 11:42:56

@Jakab.gipsz: Majd Te is mondogasd a verset, amikor így vagy úgy, de elvisznek :)

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 11:47:01

@MaxVal BircaMan HJCD: Az egy konkrét eset maga Orbán politikája: vesszen minden és mindenki MÁS.

Te meg baszódj meg!

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 11:49:42

@Pilotax: "Egy jó mérnök, vagy természettudós többet ad hozzá a társadalom értékeihez mint ezer társadalomtudós. "

Egy jó mérnök törekszik arra is, hogy a saját területének tökékelesítésén túl kilásson a saját egységsugarú gödréből.

2017.04.08. 11:52:17

Amint már mondtam, erről az esetről a Bukás című film jutott eszembe, amikor a szerencsétlen Göbbelsné nem akarta, hogy a gyerekei más világban éljenek, mint az ezeréves nemzeti-szocialista birodalom, ezért elintézte a jövőjüket.
Természetesen, az ő esetében sem Hitler, hanem a német nép tehetett arról, hogy szétverték az álmait.

dare 2017.04.08. 11:52:47

Az illető hölgy talán kevesebb szitokszót tehetett volna zsebre, ha nem említi meg a vallásosságát.
Az emberek szemében aki hívő, az már hülye is, vagy átverhető.
Nem lehet könnyű színt vallani, mert mindenki olyan keresztre feszítős hangulatban van.
Talán azok a legjobban, akik 2010 előtt itt tevékenykedtek kis hazánkban, szóval ez a más szemében a szálkát keresők egy kicsit néha magukba is nézhetnének.

GallaiG 2017.04.08. 11:54:26

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
Ennél sértőbbet még nem kaptam életemben. Még hogy én mantrázom a fideszes propagandát? :)

Ha az, hogy a jelenlegi felállásnál nincs rosszabb, az "fideszes propaganda", akkor fájó szívvel, sőt undorral, de vállalom.
Persze nem az! Pont az ellenkezője.

Vagy az a baj, hogy a demokrácia fogalmáról is negatív, amit írtam? Ezt már kevesebb ellenérzéssel vállalom. Ugyanis van az a pont, amikor a demokrácia ellenségei olyan mértékben élnek vissza a demokrácia szabályaival, hogy átlépik azt a bizonyos vörös vonalat. Átlépték.

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 11:56:30

@dare: Talán...
mert a zemberek...
és akkor...
na ugye...
punktum!

Jaj!

gyászhuszár 2017.04.08. 11:57:53

Gyurcsany egyszer mondott igazat es bele is bukott. Nem az a lenyeg h a kisebbseg mit akar, hanem hogy a tobbseg (60% aki nem valasztott) hogyan tud szerephez jutni hogy ne csak fosokbol kelljen szart valasztani.

2017.04.08. 12:00:27

@dare: "Nem lehet könnyű színt vallani, mert mindenki olyan keresztre feszítős hangulatban van.
Talán azok a legjobban, akik 2010 előtt itt tevékenykedtek kis hazánkban"

Nagyon megható, de azért most maradjunk a 2010 utáni időknél, amikor elkezdődött a fideszpestis.

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 12:02:29

@dr. mesterséges színezék: Amit Orbán csinál, és amit engednek neki, hogy csináljon, az bizonyos aspektusaiban kísértetesen hasonlít a II. VH-t megelőző néhány évre.
Ugyebár volt az a Hitler nevű fazon, aki a töketlen, tehetetlenkedő európai politikusok között addig-addig feszegette a határokat, amíg gyakorlatilag puskalövés nélkül megszerezte fél Európát. Az akkori politikai elit egyetlen mentsége az volt, hogy annyira élénken él az emberekben a nem egészen húsz évvel korábbi I. VH, hogy mindenáron el akartak kerülni egy újabb háborút. Nem jött be... Nem tudom, hogy jelenleg mitől félnek.

Figyelem! Szolgálati közlemény minden habonyipari betanított és közmunkásnak: nem szeretett, kenyéradó gazdátokat hasonlítottom Hitlerhez, hanem a helyzetet.
Nem is hasonlíthatom hozzá. Jóval tehetségtelenebb Hitlernél, csak arroganciában közelíti meg.

2017.04.08. 12:05:47

@GallaiG: "Ennél sértőbbet még nem kaptam életemben."

Félreolvastam. Én kérek elnézést, hogy meg ne haragudjak.
:)

dare 2017.04.08. 12:08:48

@dr. mesterséges színezék: na ugye
vagy nem
és ha mégis
tuti nem
Akkor talán...

Mégse

dare 2017.04.08. 12:10:41

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Nehéz elmenni szó nélkül mellette, még ha nem is hat meg, minimum elgondolkodik rajta az ember, mi is a különbség?

2017.04.08. 12:12:23

@Punxsutawney Mormota: "Figyelem! Szolgálati közlemény minden habonyipari betanított és közmunkásnak: nem szeretett, kenyéradó gazdátokat hasonlítottom Hitlerhez, hanem a helyzetet.
Nem is hasonlíthatom hozzá. Jóval tehetségtelenebb Hitlernél, csak arroganciában közelíti meg."

Rákosi elvtárs-pajtás jobb összehasonlítási alap, ráadásul ő Sztálin elvtársnak dolgozott, emez meg Putyin elvtársnak.

Gábor Szögyéni 2017.04.08. 12:12:42

Nőügyekkel nem foglalkozunk, megmondta a professzor néni főnöke

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 12:14:22

@Punxsutawney Mormota: "Nem tudom, hogy jelenleg mitől félnek."

Kb. ugyanazt látom nagyban, mint a melóhelyen kicsiben.
X előléptetéssel vagy magasztalással Y mellé áll, miközben Y-ról X-en kívül mindenki tudja, hogy rohadtul nem az, akinek mutatja magát.
Megy az idő, Y sorozatosan károkozást károkozásra halmoz, X igyekszik mindig félrenézni, pedig a félrenézés már kínosabb, mint beismerni hogy átbaszták.
Z, X riválisa meg röhög a markába, és várja, hogy X Y-nal együtt bukjon.

A Néppártban most kezdett el egyeseknek derengeni, hogy nem jó bukott X-nek lenni.
Attól tartok, túl későn.

2017.04.08. 12:16:19

@dare: "minimum elgondolkodik rajta az ember, mi is a különbség?"

Szomorú, hogy ezen gondolkodnod kell.

Jakab.gipsz 2017.04.08. 12:19:20

@Attilajukkaja: Ha már szóba hoztad azt az elmebeteg magyar gyűlölő Kertész Ákost szólhatnál neki, a genetikusan alávalókról egy pár szót, szólt üzenem neki.

Kedves Ákos! Mert ha jól emlékszem, a ti anyátoknak Sára nénénknek vót egy kis problémája, nem pedig a mi a magyarok anyánknak. Ami igaz mert ti írtátok önmagatokról önmagatoknak,
Továbbá ez úton nyugtatlak meg Kertész Ákos eszünk ágába sem volt jó-kommunistának lenni, ti akartátok a jó kommunistákat ki tenyészteni.
Mint ahogyan most a jó liberális demokratákat is ti akarjátok kitenyészteni. Nyugodj bele Kertész Ákos eszünk ágában sincs számotokra megfelelő jó liberális demokratának lenni, azt ugyan várhatjátok, majd ha bolondok leszünk.

Ámde mi magyarok tudunk, a "semmiből" is csinálni egy új-világot, mert nekünk ezt a tenni valót Bólyai és von Neumann megmutatta, hogyan kell.

A kertészeknek + kertész Ákos féle gyűlölködőknek pedig a történelem szemét dombján van a helyük, ti küldtétek oda magatokat, nekünk magyaroknak, ezért semmit sem kell tennünk.

dare 2017.04.08. 12:21:23

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Az elmúlt hét történései miatt van bennem egy kicsi indulat.
Ne érts félre, az összes párt közül a Fidesz a legvállalhatatlanabb, ezt vallom is.
Csak néha mikor oldalra nézek....
Á, inkább hagyjuk.
Győzzük le ezt a pártot minél hamarabb, mert nagyon megoszt minket.
Talán ha ők már nem lesznek, más színvonalú viták fognak lenni.
Remélem.

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 12:21:39

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Annyival mindenképpen jobb a személyek összevetése, hogy ugyanazt a leninista-sztálista propagandát nyomják, mint 80 évvel ezelőtt.
Permanens forradalom, állandó ellenségkeresés, aztán ugrás Rákosiékhoz lásd még, láncos kutya - migránssimogató stb.
Úgy látszik, hogy már marketingben is nehéz új dolgokat behozni. Nem kell Hollywoodot ostorozni, hogy nem újítanak, a politikában sincs új a nap alatt.

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 12:24:27

@dr. mesterséges színezék: A politika mindig is a közélet leképezése volt, legalábbis így kerülnek hatalomba. Aztán már tetszőlegesen alakíthatják a közéletet. Árkokat áshatnak, vagy éppen betemethetnek.
Mindenesetre érdekes látni, hogy Ruandában, hogy becsapott az össznépi "szeressük egymást gyerekek" mentalitás. És ez semmi más, mint politikai elszántság következménye.
Nálunk ilyen elképzelhetetlen.

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 12:28:05

@dare: A napokban hallottam, hogy valakinek volt egy egész épkézláb javallata.
Minden ellenzéki párt fogjon össze! Minden nem fidesz-szimpatizáns választó nyomja el a hányingerét és szavazzon egy olajág jellegű összefogásra.
Ha nyernek, akkor csináljanak végig egy 500 napos programot, mérjék fel a károkat, próbálják a fidesz által elhelyezett aknákat eltávolítani a rendszerből.
Majd 500 nap után új választásokat kell kiírni, ahol minden pár tetszése szerint, ki-ki alapon indulhatna.

Kár, hogy álom marad az egész.

GallaiG 2017.04.08. 12:32:42

@Jakab.gipsz: "A kertészeknek + kertész Ákos féle gyűlölködőknek pedig a történelem szemét dombján van a helyük, ti küldtétek oda magatokat, nekünk magyaroknak, ezért semmit sem kell tennünk."

Az lehet, de ellene se kellene tennünk. Azzal adunk lovat kertészek alá, hogy hagyjuk magunkat egy nemzeti színre mázolt bolsevik ügynöknek bármit megtenni a hazánkkal. Kivezetni magunkat a nyugati, demokratikus világból, szövetségeinkből, gazdasági és tudományos életből. Bele a keleti, kommunista despotizmusba, sötétségbe, nyomorba.

GallaiG 2017.04.08. 12:37:30

@Punxsutawney Mormota:
"Ha nyernek, akkor csináljanak végig egy 500 napos programot, mérjék fel a károkat, próbálják a fidesz által elhelyezett aknákat eltávolítani a rendszerből.
Majd 500 nap után új választásokat kell kiírni"

Igen, ez az egyetlen megoldás: olajág jellegű alkalmi szövetség!
Egyedül ezzel lehet kifogni a szelet a megosztó választási taktika vitorlájából.
Föl kell vetni a lehető legkomolyabban, és aki ellene van, az nyíltan bevallja ezzel, hogy nem a nemzet érdekli, hanem a pénz, meg a személyes hatalma.

dare 2017.04.08. 12:38:32

@Punxsutawney Mormota: Én már ezt régebben hallottam, de nem fog megvalósulni sajnos.
Két nagyon kártékony oldal van, akik el se tudják képzelni, hogy egy harmadik vagy valami csoda folytán egy 4-ik, 5-ik is a hatalom közelébe kerülhet.
Kicsinyes érdekek, hatalmi összefonódások, mi meg csak rendszerint vitatkozunk a nagy semmin.
Nagyon sokan nagyon jól látják a dolgokat és a történéseket, sőt egyre többen már tényleg egész formás kis dolgokat tesznek le az asztalra.
Valami elkezdődött.
Erre mondták azt, minden idők legdurvább kampánya fog következni.
Na efelől semmi kétségem nincs.
Ez a piros meg sárga szín nagyon bántja már a szemem.

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 12:47:11

@GallaiG: Személyes vallomás: hányok a Jobbiktól. Gyurcsányt egy péklapáttal verném, amíg meleg. Az LMP kiscserkészek gyülekezete, az MSZP-t pedig székházastúl, Molnárostúl, korrupcióstúl beszántanám. A többiekkel is vannak gondjaim, de hagyjuk...
Viszont, ha ez az út vezet oda, hogy Orbán babát és a 40 rablóját kibasszák a hatalomból, akkor legyen. Kötöttem már ennél szarabb kompromissziumokat is az életemben.

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 12:51:17

@dare: Tudom, azért is írtam, hogy szép álom marad.
Minden a pénz és a hatalom körül forog. Ott állnak a vöröskomcsik majdnem nyolc éve, teljesen legatyásodva, tudj Isten, hogy milyen patrónusuknak miket ígérgettek. A Jobbik is tartozik apró-cseprő szívességekkel valakiknek, valószínűleg a ruszkiknak, amelyeket viszonozni kell vagy kellemetlen dolgok kerülnek napfényre.
Vannak jó kezdeményezések, viszont sajtó híján nem jutnak el a vidékiekhez. Nyakukba kellene venni az országot, bemnni minden kocsmába, és beszélgetni az emberekkel. Nagyon sokat. Viszont erre már nincs idő.

dare 2017.04.08. 12:57:08

@Punxsutawney Mormota: Úgy érzel, ahogy én. :D
Bár én az Lmp-t mindig egy kicsit közelebb tudom magamhoz a hibáik és érdekes hozzáállásuk ellenére is a többinél, de tudom jól, nem kormányváltó erő.

GallaiG 2017.04.08. 12:58:53

@Punxsutawney Mormota:
Tökéletesen egyetértek! A "nemzetinek" hazudott vörös pokolnál még a rettentően sz@r kompromisszum is jobb! 500 napot fél lábon is ki fogunk bírni.

Lássuk, ki milyen kifogással van ellene!

Jakab.gipsz 2017.04.08. 12:59:50

@GallaiG: Minden átkuk és hazugságuk az ő fejükre hullik vissza. Kertész Ákos nem csak azért hülye mert össze-vissza hazudozik rólunk magyarokról, hanem mert, még "zsidónak lenni" is hülye.

dare 2017.04.08. 13:07:20

@Punxsutawney Mormota: Az a baj a sajtó is nagyon manipulatív, és kevés aki alaposan utánajárna a dolgoknak.
Elég nekik annyi, amit lát és hall, nem fog mélyebre alámerülni a kelleténél, mindig csak annyit fogad be, ami elég neki a véleményalkotáshoz.
Én már csináltam ilyen országjárást, gyűjtöttem aláírásokat még régebben.
Ez az utcán leszólítós, mit gondol erről és erről a pártról, ismeri-e pl őket vagy őket, meg hasonlók?
Nagyon nagy elszántság kell hozzá.
Pláne a kocsmába, az szép volt mikor egy faszi úgy felvitte a hangját és kezdett el fenyegetni elég vulgáris stílusban, hogy azt mondtam magamban, a francnak se hiányzik ez.
De szerencsére 30-ból 20-25 ember azért normális, és beszédkészséges.
Az idősebbektől szabadulni nehéz annyit akarnak mindig mondani.
Ez az országjárás amúgy tényleg jó.
Kérdés, maradt-e még idő sok helyre eljutni az ellenzéki kispártoknak?

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 13:09:45

@dare: Nem. Nem azok. De Németországban is kellett vagy harminc éve ahhoz, hogy Zöldek, akik ideológiája legközelebb van az LMP-jéhez, befolyással bírjanak a nagypolitikára.

dare 2017.04.08. 13:17:15

@Punxsutawney Mormota: Én is azt érzem, nagyon sok időnek kell eltelni, mire ők tényezőkké válhatnak itt, akikkel számolni kell.
Az bosszant, hogy ezt nem veszik észre, nekik még muszáj lenne összefogni valakivel, hogy megértessék mit is akarnak, és az ő világnézetük nem az ördögtől való.
Önerőből talán itt is vagy 30 év múlva (talán) odaérhetnek, de könnyebb lenne nekik is, ha szövetkeznének.
Na nem Jobbik meg Mszp, hanem sok kis párt összefonódása révén, lehetnének végre egy harmadik erő.
Ezt kellene végre megérteniük, itt még nem tudnak olyan léptékben gondolkodni az emberek, ahogy azt ők szeretnék.
Ez igaz a Momentumra is.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.08. 13:26:14

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:

Én se vagyok fideszes. Csak jelenleg a Fidesz a legkisebb rossz a választékból.

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 13:26:43

@GallaiG: Milyen kifogás? Nem tudom, hogy megvan-e Rejtő, Vanek úr Párizsban című regénye?

...
- De miért van rajtad zöld turbán? Hol hagytad a marabut? - kérdezi Marion.

- Suhi neki! - mondja megelégedetten és vérző szájjal Schmidt. - Én lecsaptam a fejére az oldalfegyverrel, Klausner páros lábbal hasba rúgta, hogy a teveúsztatóba repült és...

Teljes lett a fejetlenség!

Kérdezték és vádolták egymást. Össze-vissza kiabáltak!

Rohamkést rántottak egymásra, Trovacsek és Donald megakadályozták Ditrichet, hogy leszúrja Schmidtet, Gorcsev és Sába Schmidt mellén térdeltek, és Jörgens kijelentette, hogy ez hallatlan.

Kis híján újra kitört a botrány, azon az alapon, hogy a tűzoltók itt ne pofázzanak, egy Trovacsek ezt nem tűrheti. Ditrich közölte, hogy a marabu nélkül nem mozdul, mert Pullover a barátja.

Már-már vér folyt, ami ezeknél az embereknél nem ritkaság, amikor elhatározták, hogy két ember visszamegy a prófétáért, és elhozza a teveúsztatóból.

Sába és Gorcsev kijelentette (Donald, Manuel, Trovacsek és Jörgen is), hogy aki nem fogadja el őket vezetőnek, az mehet. Marion dörmögött valamit, hogy ő elfogadja, Ditrich meg nem is szólt, és a két ember nekivágott éjszaka, hogy visszamenjen Pulloverért.

A prófétát siralmas állapotban hozták el a teveúsztató mellől...

Ebben van a lényeg. Bocs' ha többet másoltam be a kelleténél. Mindenki ki fogja jelenteni, hogy aki nem fogada el őt vezető erőnek, az mehet isten hírével.
Ugye, hatalom... :D

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.08. 13:27:17

@dr. mesterséges színezék:

Orbán pozitívuma: szakított a liberális országrontással.

Ez is oka támogatottságának.

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 13:32:27

@dare: Egyszer olyan ideges lettem, egy MSZP-s politikus nyavalygása után, amit a Klubrádióban nyomott le, hogy betelefonáltam.
Ott is ugyanezt mondtam. A drágaBolgár úr (Nem a Birca szerkesztő), meg mondogatta, hogy jájjjj, hát nem lehet minden falut végigjárni.
Mondom: Nem a faszt nem! Csak nem a sleppet kell tömni a maradék pénzből, hanem fiatal aktivistákat beszervezni, akik fáradhatatlanul járnak. Vagy fáradtan. Mondtam, hogy tudja-e, hogy a XIX században egy amerikai elnökaspiráns hány helyre látogatott, hány beszédet mondott a kampánidőszakban? Több ezret, drágabógárúr, több ezret, mert nem volt internet, tévé és rádió, a sajtó meg baszott lassú volt.

Hát, alaposan visszamentünk a XIX. századba. Akkor azt kell csinálni, amit akkor csináltak. Ilyen egyszerű.

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 13:34:22

@dare: Az emberek általában lusták gondolkodni. Akik 15 összefüggő mondatot tud mondani, azt már okosabbnak tartják maguknál. Ha a sajtóban, tévében hangzik el ugyanez, akkor egyenesen szentírásként fogadják el.

dare 2017.04.08. 13:37:54

@Punxsutawney Mormota: Leírtál mindent, abszolút igaz.

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 13:50:40

@MaxVal BircaMan HJCD: És a magad naiv hülyének megjátszás hol marad?

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 13:58:37

@Punxsutawney Mormota: "Csak nem a sleppet kell tömni a maradék pénzből"

Érdekes az az ideológiai/világnézeti/politikai törekvés, amelyhez egy párt MINDEN tagja, vagyoni helyzettől függetlenül úgy viszonyul, ahogy ABBÓL pénzt akar látni, és azonnal, AZÉRT meg egy buznyákot se áldoz.

VaradiJanos 2017.04.08. 14:00:15

Hiánypótló poszt volt. Meg ne álljatok ceu-ügyben négyezerig!

VaradiJanos 2017.04.08. 14:02:51

@Mr. Waszabi: dehogy szorítanád te a sarokba. Írogassál csak még ezer hozzászólást, attól még egy nulla fontosságú nyúlbéla maradsz!

VaradiJanos 2017.04.08. 14:04:17

@Punxsutawney Mormota: ja, nem tudsz mit kezdeni magaddal mióta szétfoszlott az szdsz

VaradiJanos 2017.04.08. 14:06:04

@GallaiG: " 500 napot fél lábon is ki fogunk bírni.

Lássuk, ki milyen kifogással van ellene!"

Semmi kifogásom az ellen, hogy 500 napig fél lábon álljatok.

VaradiJanos 2017.04.08. 14:07:29

@MaxVal BircaMan HJCD: "Orbán pozitívuma: szakított a liberális országrontással.

Ez is oka támogatottságának."

És a nagy patkánycincogásnak.

czjanos 2017.04.08. 14:13:02

@ami szabad: Jól foglaltad össze! El is fogadnám a hölgy "megtérését", ha azzal kezdte volna, hogy vak és vakhitű voltam sok éven át. Csak ennyit kellett volna mondania.

2017.04.08. 14:13:11

@zsurzsenka: "Ez a prof most ébredezik. Későn, de legalább megteszi, és van annyi vér a pucájában, hogy kiáll, és bevállalja."

Első lépésben bocsánatot kellett volna kérnie mindazoktól, akikkel az általa is hatalomra juttatott, majd az őt érintő döntésig istenként tisztelt politikai erő az elmúlt 6 évben ilyen vagy olyan indokkal kicseszett.

De nem teszi. Még mindig csak az nem tetszik neki, hogy éppen soron van. Még mindig leszar mindenki mást, mert tipikus fideszes. Ő csak annyit akar elérni, hogy vele ne legyen kibaszva, mert az neki nem jó. Ha visszavonják a törvényt és megmarad a CEU, akkor ezután is a fideszre szavaz, mert kőgazdagként keresztényként neki ez az érdeke, mások meg le vannak szarva.

Attilajukkaja 2017.04.08. 14:17:50

@Jakab.gipsz:
"a ti anyátoknak Sára nénénknek vót egy kis problémája, nem pedig a mi a magyarok anyánknak."
Legalább anyázni tanulj meg magyarul rendesen, ha már a normális párbeszéd nem megy!

Attilajukkaja 2017.04.08. 14:23:06

@GallaiG:
"Genetikai alattvalóság? Erre az elsöprő ellenérv 1956.!"
Bár az lett volna! De abban sem voltunk eléggé egységesek. Akadt bőven, aki behódolt a ruszkiknak, elárulta a harcos többséget.
Amúgy Kertész Ákos is visszavonta ezt az ominózus mondatát: „Az Amerikai Népszavához írt publicisztikámban szereplő mondatot: „A magyar genetikusan alattvaló” – ezúttal helyreigazítom. Helyesen ilyen mondat nincs."

Attilajukkaja 2017.04.08. 14:27:28

@dr. mesterséges színezék:
"Az MSZMP bolsevizumsában az értelmiség tisztelgett és jelentett. A Fidesz bolsevizmusában miért tenne mást?"
Igazad van! Ahol elnyomás van, ott burjánzik a szervilizmus.

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 14:27:43

@Attilajukkaja: Lehet, hogy tökéletesen írna magyarul, csak az ország százötven éves háromosztatúsága (benne a katolikus-protestáns keresztény hagyományteremtéssel) odvassá tette a családfát, akkor pedig megette a fene: az mindent meghatároz ám.

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 14:32:50

@Attilajukkaja: 'Amúgy Kertész Ákos is visszavonta ezt az ominózus mondatát:... „Helyesen ilyen mondat nincs."'

Öniróniára alapozott illusztrációból jeles. Kíváncsi vagyok, a megsértődők közül hányan dekódolták.

Arcade Macho 2017.04.08. 14:34:05

amikor bedaralta manyupot a Zorban, akkor azok a nyugdijasok akik ez ellen voltak, nos nekik kellett volna csak hogy legyen szavazati joguk...

isapur 2017.04.08. 14:35:00

A teheneket minél többször fejik, annál több tejet ad. Mivel a jóisten/szingularitás úgy alkotta meg, hogy a kínálat a kereslethez igazodik. Ha a bornyú több tejet szeretne, akkor többször basztatja a csecset, az meg elkezd egyre több tejet termelni.
Csak a fejés túl nagy macera munkaszervezésileg, hogy nagyüzemileg napi kettőnél (esetleg háromnál) többet csináljanak belőle. De egyszer fejni parasztból is csak a lustábbja/hülyébbje szok, vagy a hobbiparaszt, aki eleve nem a mennyiségre hajt, hanem csak kipróbálja.

Arcade Macho 2017.04.08. 14:35:21

a 444.hu -n tudtam elolvasni a hozzasozlasokat, masnap mar le lettek tiltva, nos a CEU reszerol elegge kontraproduktiv volt ez a "bevedes"

Attilajukkaja 2017.04.08. 14:54:17

@dr. mesterséges színezék:
"Kíváncsi vagyok, a megsértődők közül hányan dekódolták."
Hármat találhatsz! ;o)

GallaiG 2017.04.08. 15:00:36

"Én se vagyok fideszes. Csak jelenleg a Fidesz a legkisebb rossz a választékból."
Mondja MaxVal BircaMan, és megint meghatódom. Mint mindig, amikor egy véresszájú putyinbérenc, főfoglalkozású troll, bajkeverő fidesznyalonc kijelenti, hogy "a Fidesz a legkisebb rossz".

Tudjuk BircaMan elvtárs, tudjuk! Azért az a "legkisebb rossz", mert az van a legközelebb a vágyaidhoz, Lenin elvtárs hullájához, a sarló-kalapácsos, csillagos vörös zászlóhoz, amivel a hazánk tetemét is letakarnátok, amint hozzácsatoljátok az új szovjet birodalomhoz. Ha minden vágyatok teljesülne.
Addig van nektek ez a "legkisebb rossz" FIDESZ, ami azért egyre gyorsabban teljesíti ezt a vágyatokat, lássuk be, BircaMan ügynök!

Pilotax 2017.04.08. 15:54:25

@dr. mesterséges színezék:
Valóban és ezt jó néhány reál végzettségű ember már bizonyította is. Csak példaként kettő, Dosztojevszkij (eredetileg orvos volt), Németh László (fogorvos volt).
Fordítva vagyis hogy bölcsészből lett valaki nagyot alkotó mérnök vagy természettudós, én legalábbis nem ismerek ilyet.

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 16:04:49

@Pilotax: Az újkorig bezárólag az összes művésznek mérnöknek is lennie kellett, hogy elkészíthesse azt, amin ma bámulunk, hogy ezt meg hogy a csába csinálták; hasonlóképpen az összes világutazó kereskedőnek értenie kellett a hajózáshoz legalább annyira, hogy ne verjék át.
Csak azóta specializálódtunk.

Mi mérnökök egyébként egyébként sokáig vetettük oda pökhendin, hogy "közgazdászként is diplomázó mérnököt már láttunk, de fordítva nem", ami akkor se volt igaz, de a meglévő igazságtartalmát az adta, hogy mérnököknek közgazdász utóképzés létezett, fordítva meg nem függetlenül attól, hogy igény volt-e rá.

Pilotax 2017.04.08. 16:40:46

@dr. mesterséges színezék:
A polihisztorok kora kb. a 18. századtól lejárt, úgyhogy én is az ez utáni időszakokra értettem a mondandómat. A bölcsészetet iskolarendszeren kívül is el lehet sajátítani, de senki sem gyógyíttatná magát egy autodidakta orvossal. A társadalom messze az valós társadalmi értékükön felül túlértékeli a humán műveltségű, képzettségű embereket. Ezzel sem lelértékelni, sem lebecsülni nem akarom a humán tudást de jó lenne már végre a helyén kezelni és nem sírni mint a CEU ügyben. Nem értem mitől lenne a legjobb magyarországi egyetem, amikor kizárólag a társadalomtudományok terén vitézkedik. Egyébként meg hajrá CEU, mert amit velük műveltek az a legnagyobb disznóságok egyike amit a FIDESZ eddig tett.
Az a baj, hogy a humán tudást teszik az értelmiség mércéjévé. Én rendelkezem reál és humán diplomával is, szerinted melyiket becsülöm többre?

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 16:40:52

@GallaiG: "Addig van nektek ez a "legkisebb rossz" FIDESZ,"

... amíg a <del>legalacsonyabb</del> legkisebb rossz azzal a gondolattal nem ébred egy reggel, hogy a birkák büdösek és hangosak, és el kell őket hajtani a picsába.
Aztán lehet ürgevorsatzozni, hogy erről eddig nem volt szó... hogy még a birkákat is... még a keresztény birkákat is...

dr. mesterséges színezék 2017.04.08. 16:45:44

@Pilotax: "Az a baj, hogy a humán tudást teszik az értelmiség mércéjévé."

Senki sem teszi. Ha a BME-t készülnének beszántani, legfeljebb azért volna kisebb a hirig, mert - nekünk ez bármennyire fáj - nem odakünn nem annyira ismert.

"Én rendelkezem reál és humán diplomával is, szerinted melyiket becsülöm többre?"

Gyanítom, hogy azt, amelyik területen nagyobbat alkotsz. Ui. azért humán és humán diploma között is van akkora különbség, mint mérnöki és mérnöki között.
Meg mint mérnök és mérnök között.

Attilajukkaja 2017.04.08. 18:32:02

@Pilotax:
"rendelkezem reál és humán diplomával is, szerinted melyiket becsülöm többre?"
Nyilván azt, amiben jobbnak bizonyultál, amiben
nagyobb a sikerélményed.
Szerintem tök felesleges ilyen összehasonlításokat erőltetni. Semmi értelme.

"hogy bölcsészből lett valaki nagyot alkotó mérnök vagy természettudós, én legalábbis nem ismerek ilyet"
Benjamin Franklin, Leonardo da Vinci, James Dyson.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.08. 18:43:08

@dr. mesterséges színezék:

Ilyet sose teszek, Nem vagyok politikus, így mindig bátran kimondhatom az igazságot, taktikázás nélkül.

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 19:07:50

@dr. mesterséges színezék: Ez is csak olyan, mint egy cég. Fiatalon bekerülsz, tele vagy idelológiával. Aztán felméred, hogy mi a helyzet, kiábrándulsz, jobb esetben lelépsz, rosszabb esetben betagozódsz. Aztán 5 év múlva azon kapod magad, hogy pont úgy viselkedsz, mint azok, akiket a belépésedkor megvetettél.
Valaki bekerül egy pártba, pont ez látja maga előtt. Lefelé taposol, felfelé nyalsz, és ha jól csinálod, akkor bármikor bérelhetsz egy helikoptert, hogy a zasszony megjátszhassa magát :D

Punxsutawney Mormota 2017.04.08. 19:08:57

@VaradiJanos: Behívtak délutáni műszakra, mert égett a ház buzzancskám? Azért a seggedről csak letörölted a vazelint, vagy még mindig abban cuppogsz?

VaradiJanos 2017.04.08. 19:27:21

@Punxsutawney Mormota: nincs időm letörölni, bolgárúr archívumokat hallgatok

Pilotax 2017.04.09. 08:05:47

@Attilajukkaja:
Benjamin Franklin nyomdász volt, és párhuzamosan volt természettudós, mérnök és művész is. Még a éppen a polihisztorság megszűnésének történelmi határmezsgyéjén, nem jó példa. Leonardo középkori emberként még lehetett polihisztor, próbálta volna ezt mondjuk a 20. században, nála elég nehéz szétválasztani, hogy mikor művész mikor mérnök. Nem értelmezhető a jelenlegi helyzetben, nem jó példa.
James Dyson pont, hogy feltalálóként lett neves, és mellékesen művészettel foglalkozott, nem fejezte be a művészeti tanulmányait, nem jó példa.
Szóval a Jereváni rádió hírei szerint a "Többi stimmel!"
Amit ebben a témában írtam elsősorban a mai helyzetre értendő, gondoltam ez egyértelmű amikor egy napi politikai esetről beszélgetünk, ahhoz hozzászólva.

Mr. Waszabi 2017.04.09. 13:37:18

@Bambano: két válaszom van erre. Egyrészt, jogos a felvetésed. Másrészt, a történések akkor is úgy történnek, ha mi félünk, meg akkor is, ha nem félünk.
Amit magadról nem szeretnél nyilvánosan látni, arról ne legyen fotó, videó,

Mr. Waszabi 2017.04.09. 13:44:53

@Pilotax: bocs, hogy beleszólok egy másik beszélgetésbe, de értelmes észrevételeid nyomán az jutott eszembe: vajon kin múlik, hogy kinek, mikor, milyen értelmes ötlete támad? És hogy azt meg akarja-e valósítani, vagy ha igen, milyen árat képes érte fizetni?
Christophoro Colombonak 20 évébe telt, nem simán, amíg végül megkapta a spanyol királynő jóváhagyását. 20 év kibaszott hosszú idő, ma is - akkor sem volt rövidebb. Ésa fickót kis híján kicsinálta az akkori inkvizíció. De végül megúszta - és csinált valami eredetit, ami megváltoztatta az óhazát is - értve ez alatt az egész Európát. Csak megemlítem, gondolkodási adalékként - Isten őrizz, hogy befolyásolni akarjak akárkit saját véleményében ;)

Attilajukkaja 2017.04.09. 15:57:55

@Pilotax:
" nem jó példa"
Franklin egy nyomdában kezdett el dolgozni és újságírással foglalkozott. Csak később kezdte el a feltalálósdít. Miért ne lenne jó példa?
Leonardo is előbb kezdett el művészkedni, mint mérnökösködni. Miért ne lenne jó példa.
Dyson is művészetet tanult, de valóban feltalálóként lett híres. De Dosztojevszkij vagy Némethh László sem voltak híres orvosok mielőtt áttértek az írásra. Akkor ők sem voltak jó példák.
süti beállítások módosítása