HTML

Férfi blog

"Ahol mindenki ugyanúgy gondolkodik, ott senki nem gondolkodik nagyon." /Walter Lippmann/ Emberek vagyunk. A férfiak is. Gondolnak, éreznek, az autókon, nőkön kívül ezernyi más dologra is. Ennek szeretnék itt hangot adni.

Friss topikok

  • Hozzászólok: Szerencsetlen szomoru csalodott ember. Sosem lesz neked igazi szerelmed. Csak egy pina. Illatos. ... (2019.08.21. 19:18) Már csak a punci... - avagy, mi kell a férfinak?
  • legeslegujabbkor: Sajnos az emberiség csapong. Hol a hülyeség uralkodik, hol az ész kerekedik felül. Ne add fel (2019.07.11. 22:21) Nem is tudom, mit írjak...
  • Mr. Waszabi: Jézus! Most, így ennyi idő után újra olvasva tűnik fel, hogy legalább a felét n nem írtam meg akko... (2019.07.11. 19:36) Szemlélek
  • Mr. Waszabi: @Mia and me: ja, vagy úgy. Én kérek elnézést a Microsoft és a LinuxMint fejlesztői, illetve a Dell... (2019.07.03. 04:53) Isten demokrata
  • Mia and me (törölt): @desw: navégre valaki ezt is leírta hogy a 70-95 között születettekkel fizettetik ki az összes edd... (2019.03.07. 15:39) Nyugdíjpara

Linkblog

2012.03.03. 00:57 Mr. Waszabi

Intermezzo

Egy ideje nem írtam. Próbáltam kikeveredni a belső sávból, kisorolni balra, hogy majd le tudjak kanyarodni, amerre a saját utam visz, amerre nekem kell mennem az életben. Kicsit nehéz volt kisorolni, olyan nagy az információs nyomás ma, megy a tömeg az árral, zárt sorokban. Hiába, a politika s a média is nagyon igyekszik befolyásolni az embereket, formálni gondolkodásukat, s ezáltal irányíthatóvá tenni őket. Sikerrel.

Már egy éve észrevettem, hogy a napi politikai gazdasági történések reakcióival telt meg e blog is általam, s azt is, hogy ez valójában nem én vagyok. Pontosabban nem ennyi vagyok csupán, nem ez a teljes életem. Kulturált, szabad közegben értelmesnek tartom a közélettel kapcsolatos vélemény nyilvánítást, ha annak lehet formáló hatása, de ha észreveszem, hogy szándékosan vetnek valakik koncot, hogy kiszámítható robotkutyaként foglalkoztassanak, nos, akkor szoktam változtatni a szokásaimon. Mert ember vagyok, nem kutya.

Sajnos, hiába vettem észre a fenti folyamatot, akkora globális nyomása van a médiának, hogy sokáig képtelen voltam kiszállni, lehetett bennem is indulatokat kelteni. Ezt nehéz volt megtanulnom kezelni, új felfedezés volt számomra. A másik ok, hogy amíg láttam reményt a jobbításra véleményeim, látásaim megírása nyomán, addig megtettem, még ha gyakorta ambivalens érzésekkel is. Szóval e kettősség határán egyensúlyoztam, de egyre kevesebb elszántsággal.

De van egy másik okom is a hallgatásra. Jellemzően emlékszem rá, ha már valamit megírtam, kellően kiveséztem egy témát s utána nem írom meg többé újra. Kiírtam magamból és kész. Nos, a kurrens magyarországi történésekkel kapcsolatban már mindent megírtam, ami kikívánkozott és újdonságok meg nincsenek, nem változott semmi egy év óta. Most hát hallgatok és szemlélem a korábban vélelmezettek bekövetkeztét, annál is inkább, mert még az én fantáziámat is meghaladja mindaz a romlás, annak ezernyi és sokkal erőteljesebb megnyilvánulása, amiket mostanra gondoltam megvalósulni, fél éve, egy éve. Húsomba vág nekem is, kézzel fogható módon. Érzem a szagát közelről, és fizetem a közös projekt veszteségeit. Nem csak anyagiakban, de a közhangulat romlása, a kilátástalanság tekintetében is. Nincs kedvem például verseket írni, nem olyan időket élünk. Szépeket most nem tudok, negatívat meg nem akarok. Inkább hallgatok, dolgozom, élek, élvezem az élet szépségeit. 

Ja, és közben eldobtam a doktorimat. Annyira leértékelődött már. Helyette időszerűnek láttam inkább felvenni a Mr. előtagot, jelezvén, hogy alapvetően konzervatív emberi értékrendet vallok, nincs közöm az itt egyre erőteljesebben épülő neo-államkommunizmushoz. Szép napot mindenkinek:)

2 komment

Címkék: gondolatok privát írás különvélemény


A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiblog.blog.hu/api/trackback/id/tr334285492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TavaszTündére 2012.03.21. 16:10:51

Kár, mert szívesen olvastam a bejegyzéseket. Megjegyzem csodálkoznék, ha nem lennének új gondolatok, új elképzelések, akár új versek is... :)
süti beállítások módosítása